Gå til innhold
Arkivverket

[#51598] Anders Reielsen og Kari Bertelsdtr. Nave, Davik , Sogn og Fj. Hvem var de?


Gjest Rune Thorstensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Harald L. Bakke

Eg føl interessert med i debatten dåkkar Aase og Tor, dette er interessant !Litt på sida av denne debatten, men som likevel kansje har ein relevans til denne familien.På same tid som Torleiv Reielson er brukar på Nedre Skram br.nr.7, er det ein brukar på br.nr.1 med namnet Lars Reielson f.ca 1671 d. 1743 Som brukar etter han føl Arne Eirikson frå Ytre Kvalheim som var gift 2.gong(etter 1766) med Kari Reielsdtr. Skram (ho vart forøvrig oppattgift med Anders Abrahamson Kvalheim også brukar på Nedre Skram)På Blålid (i Vågsøy ) finn eg også ei Kari Reielsdtr. f. ca 1691 gm. Ola Tomasson på br.nr.4 Alt dette har eg frå Bygdeboka Selje-Vågsøy.Spørsmålet mitt er då har desse noko med våre aner å gjere ? Bare ei hypotese frå mi side men.....Harald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Kvien

Harald, Forholdet til Kari har du helt greit. Reiel Torleifsen Skram var far til Kari som ble gift med Arne Eriksen Kvalheim, jfr. skiftet etter Reiel T.:Skiftet er datert 6. desember 1779 og nevner enken Thrine Christensdatter og barna:- Tollev R. Sættenes, død, etterlatt datteren * Kari Tollevsdatter,- Anne Reielsdatter, g.m. Erik Olsen Skram og- Kari Reielssdatter, g.m. Arne Eriksen Skram.I avskriften fra Yngve Nedrebø er disse riktignok kalt 'Rasmusdøtre', men det er nok tastefeil.Jeg har registrert enda en sønn, Christian, døpt 15 april 1740, men han kan være død før ovennevnte skifte. [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=11644&idx_id=11644&idx_listetype=dp&idx_kjonn=&uid=ny&idx_side=-51>LenkeMora, Trine Christiansdatter ser ut til å være fra Austmyr. Her er ekteskapet den 13de mai 1731:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Skal ikkje avskrive nokon samanheng, men han er i alle fall ikkje oppdaga av meg. Dei heitte nok Reiel ute i fjorden før Torleiv og dei andre kom utover og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Skal ikkje avskrive nokon samanheng, men han er i alle fall ikkje oppdaga av meg. Dei heitte nok Reiel ute i fjorden før Torleiv og dei andre kom utover og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

Takk skal du ha Tor, her var det ein del eg ikkje hadde ja.Aase:Er klar over at Reiel ikkje var noko uvanleg namn, det var bare tankespinn sidan eg ikkje hadde noko andre handfaste relasjonar til desse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Ei lita oppsummering på det eg sit att med av spørsmål her no:1. Er Reiel på Osmundnes 1666 og Reiel på Holme 1666 same person?2. Er Børge Holme og Anders Nave m.fl. sysken? Eg meiner det er svært sannsynleg at dei er det, men føler ikkje at det er bevist.3. Er Brite Reielsdtr Osmundnes, gift med Hans Olsson Skjerdal i 1698, den same som Brite Reielsdtr Maurstad, 2.kona til Tidemann M? Ho må i så fall bli enkje ein gong mellom 1698 og 1712 då Brite på Maurstad testamenterer halve buet sitt til stesønene. (Det tyder på at ho ikkje har eigne born). Kvar vart det av Hans/Brite etter bryllaupet - t.d. manntalet 1701?Eg tek med glede i mot innspel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Eg limer inn her eit svar frå Arkivforum som gjeld syskena til Hans Olsson Skjerdal; det er skifte etter broren hans Nils i 1698.'Dato 25. juli 1698, enke Kari Olsdatter. Avdøde var barnløs, og ble arvet av hel- og halvsøsken:Helsøsken: Christopher Olsen Eichenæs, Brite O., g.m. Peder Olsen Hestenæs, Marrj, g.m. Knud Fosse i Bremanger, Kristj, g.m. Peder Rasmusen Sørgulen.Halvsøsken: Hans Olsen, Brite O., g.m. Axel Hestenæs, Angnette Olsdatter, ugift, og Anna Olsdatter, ugift.For enken var Joseph Aase lagverge, for Angnette var Erich Røgh formynder, for Anna Peder Olsen Hestenæs'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

Joseph Aase var lagverge for enkja Kari Olsdtr. ved skiftet etter Nils i 1698.I 1684 var det skifte på Åsane i Davik etter Anne Torbjørnsdtr. Er då denne enkja Kari Olsdtr. den samme som Karen Olsdtr. som då var ugift og busett på Hyeneset. Mykje kan tyde på at det er broren Joseph som er verge for henne.Synspunkt på dette Aase (eller andre) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Kvien

Her er ekteskapet til Marie Regelsdatter med Anders Knudsen Eimhjellen: LenkeHer er hun klart og tydelig kalt Marie Regels D: Holme. Dette er vel det sterkeste indisium til nå på at Reiel på Holme og Reiel på Osmundsnes kan være samme person. Hun kan selvfølgelig bare ha bodd på Holme da hun ble gift, men det er etter hvert så mye som peker mot Holme.Harald: Det er slett ikke usannsynlig. Karen og Kari ser vi ofte brukes om hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

Indredavik,1 4 Karen. Busett på Hyenes. 5. Mari. Busett på Eikenes.'Tor : Ja det er nettopp det eg har merka meg og har mange gongar lurt på kvar desseto systrene, Karen/Kari og Mari vart av etter 1684.Men eigentleg er vi vel over i ein heilt annan debatt enn den opprinnelige no ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

Indredavik, 1 4. Karen . Busett på Hyenes 5. Mari. Busett på Eikenes.Tor: Ja det er nettopp det eg har merka meg og har mange gongar lurt på kvar det vart av desse to systrene Karen/Kari og Mari etter 1684Men eigentleg er vi vel over i ein heilt annan debatt enn den opprinnelige no ? !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

Prøvar på nytt: Sitat frå Bremanger bygdebok bd.IV s. 154:Lista over born er tufta på skiftet etter Anne frå 1684. Born: 1. Josef f. kr. 1638 Neste brukar 2. Guri . Gift med Rasmus NIlsson Dyrstad, 1 3. Synnøve. d.kr.1711. Gift med Samson Enokson Indredavik,1 4. Karen . Busett Hyenes 5. Mari . Busett Eikenes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

Kan kansje tilføye at dette skiftet i 1684 (innlegg 42) er etter Anne Torbjørnsdtr. som var gift med Ola Josefson på Åsane i Davik d. ca. 1660 og seinare med Jens Jensson ('Jens Jyde') på Ytre DavikBegge var lensmenn i Davik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Kvien

Harald: Jeg har nok bare de samme opplysningene som deg om Karen og Mari. Det skiftet du referer til, er det fra bygdeboka, eller har du flere detaljer? Jeg tråler nå de skanna kirkebøkene fra Gloppen og skal ha disse to damene i bakhodet. Jeg ser det er tette bånd mellom Skjerdal og Eikenes bl.a.Er det ikke flere som studerer disse slektene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Dette skiftet er eldre enn skifteregisteret for Nordfjord, så det hadde vore artig å vite kvar det finst.Eg er forresten sikker på at det kan vere mykje meir opplysningar å hente i skifta, så eg ser fram til at vi kan lese dei på same måte som kyrkjebøkene. T.d. kan kreditorar kan gje eit visst tips om slektskapar.Og for å ta det ovanfornemnde skiftet etter Nils O Skjerdal: Eg har kjent innhaldet i dette frå bygdeboka, men med fleire unntak - der står ikkje namnet på mannen til Brite d.y., der står Angenelle i staden for Angenette (sikkert ei forvansking av Agnete), og lagverge Josef Aase er ikkje nemnt.No er det no eigentleg revnande likegyldig kven som var kven her, men du verda så interessant dette blei. Men no er helga over og eg får drive med noko litt meir innbringande nokre dagar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Jeg takker bidragsyterne for en mengde av nye og interessante opplysninger. Når mine synspunkter har uteblitt, skyldes det at jeg har vært i Thailand med familien og feiret min 60-årsdag, og har først lest disse innleggene seint i går kveld.Detter er nye opplysninger for meg, og jeg har således ikke noe å tilføye. Men som trådstarter er jeg selvsagt svært takknemlig og imponert over det som her har kommet av nye opplysninger. Jeg synes for min egen del at det virker svært sannsynlig at det er snakk om samme Reiel i 1666 både på Holme og Osmundnes.Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Jeg kan jo legge ved lenke til koppskatten i 1645. Den viser bl.a. en Reollf (Reiel) på Holmøe i Gloppen.[url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=42&filnamn=kp14001645nf&medbilete=&sokpostnr=1#a0>LenkeHer er den samme koppskatten på Osmundnes.Lenke Og det samme for Klepnes i Gloppen LenkeOg jeg tar likegodt med Nave også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Gratulerer med vel overstått 60-årsdag!Eg har veldig lyst (!) til at 'Berdor' på Osmundnes, 3 år gammal 1666, skal vere identisk med 'Børge Reielsen Holme', men han burde helst vore 5-8 år eldre i 1666. Han var angiveleg 46 år i 1701 - gjev fødselsår ca 1655 - og 84 år då han døydde i 1742 - som gjev fødselsår ca 1658.Har nokon sett originaldokumenta for 1666? Kan ein tenkje seg at der står noko anna enn 3?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slutter meg til gratulasjonene og ønsker velkommen etter! Jeg lurte nok på hvor du var blitt av. Jeg antar at Reiel på Kleppenes også bør sjekkes nærmere. Vi har nok lagt litt ekstra i dette siden det er felles aner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.