Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Ingebjørg Romulslie

[#51655] 2 skifter til Nedre Waage

Recommended Posts

Kan jeg få vite hva som står i disse skiftene også?Elsa Andersdtr Haaviksvaagen - Strandvik - 63, A.a.7c, 1765-1768Anna Jørgensdtr Haaviksvaagen - Strandvik - 624b, A.a.7c, 1765-1768

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Yngve Nedrebø

Elsa Andersdtr Haaviksvaagen - Strandvik - 63, A.a.7c, 1765-1768. Dette fant jeg ikke i protokollen!Anna Jørgensdtr Haaviksvaagen - Strandvik - 624b, A.a.7c, 1765-1768. Dato 7. sept. 1765, enkemann Anders Jensen og barna Jens Andersen, myndig, Christopher Andersen, myndig, og Marte Andersdatter, g.m. Lars Eilufsen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åh, unnskyld! Rødme, rødme... Det har ramlet ut et tall! Det skulle iflg. skifteregister være:Elsa Andersdtr Haaviksvaagen - Strandvik, side: 631 - A.a.7c - 1765-1768

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville satt veldig pris på om noen kunne sjekke dette en gang til?Elsa Andersdtr Haaviksvaagen - Strandvik, side: 631 - A.a.7c - 1765-1768

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Yngve Nedrebø

Dato 2. desember 1765, enkemann Jens Andersen, og felles barn Anders Jensen, 9 år.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk skal du ha!Ingebjørg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.