Gå til innhold
Arkivverket

[#51655] 2 skifter til Nedre Waage


Gjest Ingebjørg Romulslie
 Del

Recommended Posts

Gjest Ingebjørg Romulslie

Kan jeg få vite hva som står i disse skiftene også?Elsa Andersdtr Haaviksvaagen - Strandvik - 63, A.a.7c, 1765-1768Anna Jørgensdtr Haaviksvaagen - Strandvik - 624b, A.a.7c, 1765-1768

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Elsa Andersdtr Haaviksvaagen - Strandvik - 63, A.a.7c, 1765-1768. Dette fant jeg ikke i protokollen!Anna Jørgensdtr Haaviksvaagen - Strandvik - 624b, A.a.7c, 1765-1768. Dato 7. sept. 1765, enkemann Anders Jensen og barna Jens Andersen, myndig, Christopher Andersen, myndig, og Marte Andersdatter, g.m. Lars Eilufsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingebjørg Romulslie

Åh, unnskyld! Rødme, rødme... Det har ramlet ut et tall! Det skulle iflg. skifteregister være:Elsa Andersdtr Haaviksvaagen - Strandvik, side: 631 - A.a.7c - 1765-1768

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingebjørg Romulslie

Jeg ville satt veldig pris på om noen kunne sjekke dette en gang til?Elsa Andersdtr Haaviksvaagen - Strandvik, side: 631 - A.a.7c - 1765-1768

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.