Gå til innhold
Arkivverket

[#51718] Slekta til Peder AugustLarson


Gjest Leif Engnæs
 Del

Recommended Posts

Gjest Leif Engnæs

Hei: Jeg søker etter foreldene til Peder August Larson Født ca 1864,Gift 15-4-1895 med Hanne Anette Olsen, Født7-9-1866 i Østere Aker. Peder kommer fra Sødermanland,paret giftet seg i Østre Aker. mvh Leif Engnæs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Gjest Leif Engnæs

Hei Lars Erik Larsen. Dato når han er født er riktig,Gift 15-4-1895 Østre Aker. Går det an og finne ut noe mer om denne familien bor i Fors i Sødermanland. Jeg er intresert i så mye opplysninger som det går an og finne. MVH Leif Engnæs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Her har privatpersoner lagt inn på FS at han var födt 25/2 - 1864 i Fors, Södermanland, Sverige: [url="http://www.familysearch.org/Eng/Search/IGI/individual_record.asp?recid=500235631607&lds=1&region=17&regionfriendly=Sweden&frompage=99>LenkeFar Lars Erik Larsen og mor Ulrika Sophia PersdtrVigselen til dette paret 22 april 1860:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leif Engnæs

Hei Kjellaug. Jeg vet ikke om dette er av samme familie,men det kan jo hende dette har en sammenheng,jeg vet ikke? Det var bra de opplyningene du har kommet med. MVH Leif Engnæs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Dersom du klikker videre på navna i siste linken, vil du se at Lars Erik Larsson döde i Söndermanland den 4/1- 1881. Så enka har vel reist over til en sönn/datter..Tror det er verdt å sjekke dette.Farsnavn og födselsted + år er jo det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leif Engnæs

Hei Kjellaug. Går det an og finne foreldene til Ulrikka Sophia Persdotter Født 3-3-1838.Dette er kona til Lars Erik Larson. MVH Leif Engnæs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lene Hagen

Ja det er moro å se hva man kan få til når vi felles legger våre hoder i bløt.Da antar jeg at Leif har fått mye nytt på en gang. Hilsen Anne Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leif Engnæs

Hei Anne Lene Hagen. Jeg er enig i at det er lurt og legge hodene i bløt,da finner man som regel det man leter etter. MVH Leif Engnæs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.