Gå til innhold
Arkivverket

[#51728] Martha Marie Mikkelsdotter Beskalvaag, Flakstad, f. 1823 - opphav og lagnad?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Herman Olsen, døypt i Hafslo i Sogn 2.11.1813, gifte seg i Flakstad, Lofoten 30.7.1843 med:Martha Marie Mikkelsdotter, fødd på Beskalvåg i Flakstad 7.3.1823. Foreldri hennar var ugifte:Mikkel Johnson og Sara Johnsdotter.Herman Olsen var fiskar, og parfolket budde fleire stader i Flakstad, til sist på Beskalvåg då Herman miste livet under sildefisket 14.12.1866.Spørsmåli mine dreier seg i første omgongen om:* Vart foreldri til Martha Marie nokon gong gifte og i so fall: kva yrke hadde far hennar, og kvar budde dei?* Frå kva gardar (i Flakstad?) hadde Mikkel Johnson og Sara Johnsdotter opphavi deira?* Eg er òg på leiting etter lagnaden til Martha Marie Mikkelsdotter - d.v.s. dato og stad for dødsfallet hennar?Herman og Martha Marie fekk minst ti born i lag, men so vidt eg veit var det berre tre som voks opp:a. Susanna Rebekka Cathrine Hermansen, fødd i Flakstad 31.3.1849.b. Peder Olai Hermansen, fødd i Flakstad 22.1.1852, gifte seg i Flakstad 17.7.1876 med Anna Mathea Jacobsdotter frå Værøy, fødd 8.8.1835 (eller 1842?).c. Jørgina Marie Hermansen, fødd i Flakstad 3.8.1863.* Er det nokon med lokal kunnskap i Flakstad som veit noko meir om lagnadane til desse tre søskeni?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Her er vel mor og sønn i 1875 [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=3&filnamn=f71859&gardpostnr=216&personpostnr=1605&merk=1605#ovre>Lenke. Her er ekteskapet til Peder Olai Lenke og i 1877 hadde han sønnen Alfred Julius til dåpen LenkeDette er kanskje datteren Jørgina Lenke. I så fall bor hun på Fæsthælen hos Thomas Eliassen og kona Anne Marie Nilsdatter.Og dette er vel kanskje Susanna, selv om fødselåret er satt til 1847… Lenke. Hun fikk en uekte datter i 1876

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Kan Peder og kona ha flyttet til Værøy, hvor hun kom fra?? En Peder Hermansen er strandsitter på Nordland på Værøy i 1879 – se denne dåpsinnførselen:[url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=67&filnamn=dp18571849&gardpostnr=484&personpostnr=4016&merk=4016#ovre>LenkeSønnen Alfred Julius ble konfirmert 1892 i Værøy sogn Lenke og sønnen Vilhelm Martinus i 1894 LenkeHer er Peder og kona og sønnen Alfred på Værøy i 1900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Grethe og Carsten for svært spennande og interessante opplysningar om denne huslyden. Eg er heilt overvelda!So vidt eg kan sjå, er det no berre dødsfalli til Peder med kone og Jørgina med mann samt vigsli til Jørgina og mann hennar som manglar attåt spørsmåli kring opphavet til Martha Marie...Med varm sommarhelsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Dette er kanskje litt på siden, men her er innflyttingen til Værøy for Martha og sønnen Peder Olai (nr. 7 og 8) [url="http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20061121010275.jpg>Lenke. Og her finner jeg Jørgine Marie (nr. 6) Lenke som skulle gå til konfirmasjon – hun ble konfirmert 19.10.1879 Lenke.Her er dåpen til barn av Kornelius og SusanneJohan Edvard LenkeLudvig Andreas LenkeHelmer Martin LenkeJørgine hadde en datter utenfor ekteskap til dåpen i Værøy i 1886 Lenke. Barnefaren var Kristian Andreassen. I 1889 finner jeg det første barnet i ekteskapet med Kornelius Sørensen Lenke. Deretter følger det en sønn i 1891 Lenke, en datter i 1893 Lenke, en datter i 1896 Lenke, en sønn i 1899 Lenke og en datter i 1902

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Grethe for nye flotte og imponerande innlegg. Talet på manglande detaljar er på veg nedover...Med ny sommarhelsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Jeg har foreløpig ikke klart å finne noe mer ut om foreldrene til Martha M. Mikkelsdatter. Det jeg har klart å finne, men som ikke gir noe mer informasjon, er konfirmasjonen til Martha i Flakstad i 1840 (nr. 17) [url="http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20050420010364.jpg>LenkeFinner ei Sara Jonsdatter, 1 år gammel, som er fosterdatter på Rishaug i Buksnes i 1801, men har jo ingen som helst garanti for at dette er mor til Martha Lenke. Kirkebøkene for Buksnes synes dessuten å være mangelfulle, jf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Grethe for tapre freistnader... Det vert nok ikkje so lett å finna svar på desse spørsmåli om foreldri til Martha Marie Mikkelsdotter, men kanskje einkvan med lokal kunnskap kan hjelpa...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.