Gå til innhold
Arkivverket

[#51761] Omstreifer Johannes Larsen, f.ca.1761


Gjest Kai-Samuel Larsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kai-Samuel Larsen

Johannes Larsen, f.ca.1761 reiste med Eli Pedersdatter, f.ca.1756.Etter hva jeg vet skal de ha hatt tre barn: 1.Bertel Johannesen Grevle 'Berthel-Birthe', gift med Berte Henriksdatter. 2.Johanen Marie Johannesdatter Grevle, f.ca.1778. Reiste med Ole Christensen Holm og Rasmus Simonsen vardal. 3.Petter Johannessen, f.1782.Vites det noe mere rundt disse personene? Tar i mot all informasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

1801, Kan det være denne familien du leter etter LenkePeder Johannesen f. 7/3 Bokkerudstad eie- dpt. 28/3 1784 Ringsaker HE, og Even dpt. 7/4 1799 Ringstaker, født på Klov?tmoen, Ringsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest arnvid lillehammer

Kai-Samuel! Johannes og Eli hadde ikkje noko dotter Johanne Marie Johannesdatter Grevle g m Ole Kristiansen og seinare Rasmus Simonsen. Eg forstår ikkje kor du har det ifrå? Sjå innlegget mitt på tråd 51248 om Johanne Marie Holm. Vennleg helsing Arnvid Lillehammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Noen av de andre barna: Bertel dpt. 17/4 1786, Helene 13/3 1791 Mo eie, Johanne 24/8 1794 Klo/ø..?tmoen.Videre omstreifende virker ikke denne familien. De er jo hele tida i Ringsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest arnvid lillehammer

Beklagar, det skal vera tråd 51748!!! Av dei ni borna til Johannes og Eli var åtte døypte i Ringsaker. Staden(ene) der dei budde er dels kalla Danseråsen Bokkerustadeie, Moeie og Kløvtemoen (lokalkjende får finna den rette skrivemåten eller uttalen). Det var berre sonen Petter Johannesen (f 1782) som var døypt utanfor Ringsaker, og då i Åmot. Då meiner eg at faren er nemnt hesteskjerar frå Ringsaker. Johannes var frå Vang og Eli visstnok frå Ringsaker, og dei høyrde etter alt å døma til husmannsgruppa. Vennleg helsing Arnvid Lillehammer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Gjest Arne Robertsen

Tar opp tråden igjen på dette emne. Johannes Bertelsen, undrer på når og hvor han er født. Ved datteren Berte Helenes fødsel/dåp står det bl.a. Johan Bertelsen Lien fra Voss (med hvem hun skal have havt 4 Børn tilsammen. Det ser ut som de oppholdt seg midlertidig på gården Erdal. Legger ved lenker: Kildeinformasjon: Hordaland fylke, Askøy, Ministerialbok nr. A 5 (1836-1852), Fødte og døpte kvinner 1847, side 152. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=6961&idx_id=6961&uid=ny&idx_side=-164>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest arnvid lillehammer

Hei Arne. Johannes vart døypt 24. august (12. søndag etter treeining) 1806 i Rendalen. Foreldra er skrivne gifte folk omvandrende hesteskjærer Bertel Johansen og kone, han fra Ringsaker og kone fra Tynset. Ho vart introdusert same dagen. Bertel reiste seinare frå henne, og seinast i 1815 var Anne komen saman med Nikolai Johannesen, bror til Peder (Per hesteskjerar/Farke-Per), som ho fekk fleire born med. Bertel reiste visstnok seinare med ei Berte Henriksdatter. Kven Anne Nilsdatter var, er eg ennå litt usikker på. Det er mogleg at ho var ei eldste dotter til hesteskjerar Nils Nilsen og kona Anniken Kristiansdatter (som seinare vart gift med Johannes Pedersen, far til Per hesteskjerar og Nikolai), eller ho kan ha vore ei yngre syster av Nils Nilsen??? Det får vi vona framtidige granskingar vil avklara). I von om at dette er av interesse, vennleg helsing Arnvid L.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Robertsen

Bertel Johannesen og Anne Nielsdatter står oppført som gifte folk. Fant et par med samme navn i Tønset. Se lenke: Kildeinformasjon: Hedmark fylke, Tynset i Tynset, Ministerialbok nr. 15 (1801-1814), Ekteviede 1804-1807, side 73. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=9208&idx_id=9208&uid=ny&idx_side=-78>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Robertsen

Bertel Johannesen og Anne Nielsdatter står oppført som gifte folk. Fant et par med samme navn i Tønset. Se lenke: Kildeinformasjon: Hedmark fylke, Tynset i Tynset, Ministerialbok nr. 15 (1801-1814), Ekteviede 1804-1807, side 73. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=9208&idx_id=9208&uid=ny&idx_side=-78>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest arnvid lillehammer

Jo det er dei same. Bertel var døypt 17. april 1786 i Ringsaker som son til Johannes Larsen og Eli Pedersdatter. Eg meiner eg har sagt noko om desse foreldra og syskina ein gong før, men finn det ikkje på Digitalarkivet i farten. At han i 1805 er sagt å vera frå Lesja, treng ikkje bety anna enn at han kom derifrå på si reise då. Det var ikkje uvanleg at dei reisande vart sagt å vera frå den siste stoppestaden dei hadde vore innom. Vennleg helsing Arnvid L.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.