Gå til innhold
Arkivverket

[#51766] Databasen 'Begravede i Bergen 1816 - 1880, funksjonsfeil?


Gjest Harald Erichsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Harald Erichsen

I databasen 'Begravede i Bergen 1816 - 1880 får jeg kun ett valg i rubrikken A: nemlig 'Brudgom far yrk.' - de øvrige valg kommer ikke fram i listen. Feil, eller en funksjon jeg ikke har fått med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Dersom det er databasen 'Begravde i Bergen 1816-1886' det gjelder, så får jeg opp hele rekken av alternativer: År, Gravlagd, Død, Jordfesta ... osv, og søkene synes å fungere som vanlig.Vi hadde tidligere en database med Begravde i Bergen 1816-1880, men den er satt passiv, slik at jeg ikke kan tro det er den du får opp.Det er mulig noen nettlesere kan ha problemer med rullegardinene, men jeg har ikke hørt om slike problemer med tilsvarende søk tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Nå er den passive databasen fjernet fullstendig fra registeret, slik at gamle bokmerker ikke skal klare å lokke den fram igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald Erichsen

Problemet oppstod fordi jeg gikk inn i databasen via DIS-Norge som hadde kopling til den utgåtte databasen. De er nå underrettet. OK når jeg går direkte til Digitalarkivet. Takker for hjelp! Mvh Harald Erichsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.