Gå til innhold
Arkivverket

[#51769] Ole Peter Olsen Egeberg. Sørum Akershus


Gjest Frøydis Blyverket
 Del

Recommended Posts

Gjest Frøydis Blyverket

Ole Peter Olsen Egeberg skal være født 09.04.1900, og i FT for 1900 for Sørum står det t under fødested.Foreldrene Ole Vilhelm Olsen Egeberg og Hansine Petersen giftet seg i Fenstad, Nes, Akershus den 18.11.1896, men jeg kan ikke finne Ole Peter eller eventuelt andre søsken noen steder.Er det noen som kan hjelpe.Mvh. Frøydis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøydis Blyverket

Takk skal du ha Berit. Syns jeg har lett over alt jeg, men hadde selvfølgelig ikke vært innom der.Mvh Frøydis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøydis Blyverket

Hei Berit. Kanskje du kan hjelpe meg med denne også. Fant en søster også som heter Magnhild Hansine, og jeg trenger hjelp til å tyde hva som står i kolonna etter faddere.Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Tor nok det står det samme som ved broren: Daapsatt. av 2/6 1916 til Konf. i Nes (Adr. Aarnes). Daapsatt. av 26/3 1918? til Overform?Ren gjetning, kan Overform. bety overformynderiet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøydis Blyverket

Trodde også det stod det, men var ikke sikker.At det ble vist fødselsattest ved konfirmasjonen er kanskje naturlig, men hvorfor levere en attest i 1918? Kan hun ha giftet seg eller fått barn? Får lete litt til. Takk skal du ha. Frøydis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.