Gå til innhold
Arkivverket

[#51786] Siste gjenlevende fra FT 1900 ?


Gjest Iver Mosvold
 Del

Recommended Posts

Gjest Øystein Brennseter

For ca ett år siden hadde VG en artikkel om nordmenn som var født på 1800-tallet som fortsatt var i live. Grunnen til at jeg husker den var at en av 6 personer (tror jeg det var) var min svigerfars tante. Så vidt jeg vet lever hun fortsatt. Hvordan det er med de andre vet jeg ikke.mvh Øystein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Iver Mosvold

Det er jo en oversikt her. LenkeSiden ble endret 10/08 2007. Om det betyr at man har sjekket hvorvidt de lever eller ikke på denne datoen er muligens en annen sak.(Kvinner blir visst eldst.)IM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dag T. Hoelseth

Til nr. 1. Du finner navnet på Norges eldste person nederst i artikkelen du lenker til. For øvrig sier vel reglementet at vi ikke skal diskutere levende personer.DTH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Andersen

Det har vært en lengre debatt her tidligereLenkeDet er riktig at det er flere levende nevnt, men samtidig har dette i stor grad bygd på offentlig omtale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.