Gå til innhold
Arkivverket

[#51797] Daniel Danielsson f. 1829-04-26 Lövhaugen, Hedmark fylke


Gjest Mari Johansson
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars Ove Wangensteen

Det er vel med ganske stor sannsynlighet disse: Lenke ,men det må sjekkes mot kirkevoken som desverre ikke er scannet ennå. Jeg skal en tur på Statsarkivet senere i uken, så jeg kan gjøre et oppslag.Mvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Kvesetberg

Det er riktig som Lars Ove sier. Far: Daniel Danielsen Räisäinen f. 1806 Mor: Gjertrud Henriksdtr. Vaissinen f 11 feb 1809, Östra Mulltjern, Östmark Sverige M.v.h. Erik K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Fausko

Hei Erik1 Kanskje du vet mer om min Daniel også.Han ble født på Løvhaug 13.1 1764. Gift med Karin Persdotter oinoinen fra Pylktorp,Rikomäki i Østmark. Mvh. Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Fausko

Hei Erik! Kanskje du vet mer om min Daniel også, etternavn Johannesen.Han ble født på Løvhaug 13.1 1764. Gift med Karin Persdotter Oinoinen fra Pylktorp,Rosinmäki i Østmark. Mvh. Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Kvesetberg

Daniel døde før 1806 i P.torp, Östmark. (Han var Karins ektemann nr. 2) Far: Johan Danielsen f. ca 1735 i Løvhaugen, døde 1805. Mor: Kari Henriksdatr. Tarvainen f. ca 1726 i Løvhaugen, døde i P.torp 1799 Johan og Kari ble gift 01.01.1761 i GrueM.v.h. Erik K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Thorud

Tillater meg å henge meg på her. Skulle gjerne visst hvem som var foreldrene til Johan Danielsen f ca 1735 i Løvhaugen.(Jeg har notert meg at han enten i flg siste Slækt&Slekt eller Gruebokas bind om Grue Finnskog var født i Digerberget i Nyskoga.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.