Gå til innhold
Arkivverket

[#51798] skifte etter Margrethe Ingebriktsdatter Rød.


Gjest Mette Fausko
 Del

Recommended Posts

Gjest Mette Fausko

Finnes det noe skifte etter Margrethe Ingebriktsdatter Rød. Hun var født 11.4 1829 på Røe el. Rød,Nordnæs i Sogndal,død 1872 på Lepra sykehuset i Bergen.Hvem var evnt.arvinger. Mvh. Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Fausko

Iflg. St.Jørgen Hospital er hun registrert som født i Balestrand. Død 15.2, begravet 20.3 1882 på Arstad, St Jørgen. Håper dette var til hjelp. Mvh. Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Jeg har forsøkt meg på dødsfallsprotokollen for Midhordland (med Årstad m.m.), men finner dessverre ikke Margrethe Ingebrigtsdatter i 1882. Det vanlige var at det stiftelseslemmer etterlot seg gikk til stiftelsen, uten at arvingene omtales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Fausko

Takk for forsøket.Opplysninger om at det de evnt. eide gikk til stiftelesen er jo også greit å vite. Et personlig spørsmål; er du fra Sætre i Hurum? Om så er,da kjenner du antg.min mann. Mvh. Mette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.