Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Jarle Hauge

[#51868] Pleiesøn Hjalmar Hauge på Notø i Sulen

Recommended Posts

Gjest Jarle Hauge

Leitar etter informasjon om Hjalmar Hauge f.1895. I 1900 var han pleiesøn hos Ove Jansen på Notø i Sulen. Trur dette kan vere son til oldefar min Karl Hauge som budde på Husø nokre år før 1900. Er det nokon som kan hjelpe meg? Mvh Jarle Hauge

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Grethe Flood

Hjalmar Oliver, født 23. november 1895, døpt 15. januar 1896, sønn av Karl Hauge (nr. 1) Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jarle Hauge

Hei Dette er nok samme Hjalmar som ein finn på Notø i 1900. Det ser ut som mor til Hjalmar, Jacobine Iversdtr.f. 1879, bur på garden Breivik i Lavik/Brekke i 1900-tellinga. Etter 1900 finn eg ikkje spor etter Hjalmar Oliver, men eg får søkje vidare. Tusen takk Grethe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jarle Hauge

Er det nokon som har bygdebok for Solund som kan slå opp på garden Notø? Kanskje Hjalmar er nemd der... Mvh Jarle Hauge

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Alf Strand

Ja, Hjalmar er nemnd der på s. 116 i bd. 1. Ove Janson var morfar til Hjalmar. Mora heitte Jakobine Ovesdtr. Faren var handelsmann i Husøy, gift mann Karl Hauge, f. 1869. I bygdeboka står det at Jakobine busette seg på Geitreim på Osterøy. Det kan vel vera verdt å sjekka?Alf Strand

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jarle Hauge

Eg har visst lese feil i Kyrkjeboka. Mor til Hjalmar heiter nok Jakobine Ovesdtr. Eg finn henne på Geitreim i Hosanger i 1900-tellinga slik som bygdeboka seier. No har eg eit godt utgangspunkt for vidare søk. Tusen takk Alf Mvh Jarle Hauge

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jarle Hauge

God info...Det sørgelege er at eg finn ENKJA Anna Notø Bergen, som fadder i ein barnedåp på Geitrem 31/1-1926. Det er i samme klokkerbok som du viser til i innlegg 7. Får håpe Hjalmar brukte sine ,kanskje 30 år, godt. Det merkelige er at eg(med veldig god hjelp) spora opp ein uekte son til tip-oldefar min tidlegare i år, han drukna i eit fjellvatn 20 år gammal. Tema 44373. Jaja, eg får søkje vidare.... Det er forresten rett familie du har funne i innlegg 8. Eg bur sjølv på garden Hauge indre. Takk for god hjelp Gisle Mvh Jarle Hauge

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jarle Hauge

Hei Gisle Har sendt forespørsel til SAB. Eg skal informere om resultatet. Har fått mykje informason på kort tid no, men ynskjer sjølvsagt meir info om ekteparet Notø om nokon har. Takk igjen Gisle Mvh Jarle

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gisle Hersvik

Ser det er to stk. Anna Notø i Bergen i 1924/25, men Hjalmar er ikkje nemnd der: Lenke

bilete3388.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jarle Hauge

Visste ikkje at det var digitale versjonar av Bergens adressebok. Håpar det kjem fleire.Vår Anna er vel kanskje Anna S. for Steffensdtr. Hjalmar har eg ikkje funne noko meir om.Håpar det kjem mykje info frå SAB, eg får svar derfrå i løpet av 3 veker. Eg får vel vere litt tålmodig. Takk skal du ha. Mvh Jarle

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jarle Hauge

Full klaff på SAB. Tusen takk for hjelpa!!! Mvh Jarle Hauge

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive