Gå til innhold
Arkivverket

[#51877] Lasse Olsson N Ljøsno, Lærdal


Gjest Knut Reidar Sande
 Del

Recommended Posts

Gjest Knut Reidar Sande

Oppslag i bygdebok for Lærdal: Ein av mine aner er Lasse Olsson, N Ljøsno, 1757-1828. Han var gm enke Guri Agrimsdtr Hynjo.Eg er interessert i foreldra til Lasse, og evt deira foreldre.Knut R Sande

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bakketun

Ser ut som dette er giftarmålet mellom Lasse og Guroe 22. juni 1783. Far til Lasse er Niels Olsen (?). Er ikkje flink å tyde så gamal skrift.LenkeMarianne Bakketun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bakketun

Og visst det var slik at Guri/Guroe var gift to gonger, var så dette det fyrste ekteskapet? 2. juli 1773 m/Thomas Olsen.LenkeMarianne Bakketun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Reidar Sande

Takk til Marianne. Det er den riktige familien du har funne. Det var opphavet til Lasse Olsson eg håpte å få fleire opplysningar om.Eg kan nemne at eldste dotter til Lasse og Guri, Kirsti Lassesdotter, fekk dottera Guri,faren var Solle Olsson Øvregard. Denne Guri Sollesdotter blei farmor til min farfar. Jfr og tema 7435.Knut R Sande

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.