Gå til innhold
Arkivverket

[#51928] Hjelp til tyding, Eide i Aust-Agder 1865


Gjest A. Vidvei
 Del

Recommended Posts

Gjest A. Vidvei

Dåp nr. 3 på denne siden, Alexander. LenkeJeg klarer ikke å tyde det som står under navnet hans, om foreldrene hans (Ungk. Omstreifer Rasmus ?? og Pige Anne...) eller merknaden helt til høyre: Foreldrene Ugifte... Fante...Er det noen kløppere der ute som kan hjelpe?Agnete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Kvennodd

HeiAlexander er sønn av Rasmus Jansen Alting fra Øiestad i Aust-Agder, f. ca. 1828 og Anne Kirstine Rasmusdatter Strømsing, f. ca. 1821 i Birkreim ved Egersund, Vest-Agder.Rasmus Jansen ble gift med Gunild Andersdatter den 31.03.1854 i Østre Moland krk., Aust-Agder og fikk med henne iallefall 5 barn fra 1854-1862Anne Kirstine fikk iallefall barn med 3 ulike menn i perioden 1842-1865. Hun ble første gang gift den 06.10.1841 i Øyestad krk., Aust-Agder med Halvor Johnsen og fikk med ham et barn: Johan Halvorsen, f. 20.04.1842, døpt i Øyestad krk., den 12.06.1842Hvis du ønsker det kan du ta kontakt med meg på mail v-kvennoatonline.no så kan jeg sende deg det jeg har på Anne Kirstine Rasmusdatter Strømsing og Rasmus Jansen Alting.Mvh.Inger Kvennodd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.