Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Jan Frode Johansen

[#51950] Josefine Petra Charlotte Ryen døpt 2.februar 1873 i Bakklandet Sør- Trøndelag

Recommended Posts

Gjest Jan Frode Johansen

Jeg søker opplysninger om foreldrene til Josefine Petra Charlotte Ryen døpt 2.februar 1873 i Bakklandet [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=2348&idx_id=2348&uid=ny&idx_side=-175>LenkeJeg klarer ikke helt å tyde morens fulle navn.Hvor finnes Josefine og foreldrene i f.t. 1900 ?Her er hun viet i Bergen 23.juni 1904 i Mariakirken nr. 18

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Carsten Schanche

Moren heter Rebekka Ingeborg Petersdtr. Kan dette være Petra i 1900 hos sin mor i Bergen?Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Astrid Ryen

Ta en kikk på tema 49944.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan Frode Johansen

Mange takk. Jeg legger til denne som link til tema 49944.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Josefine var uekte, men foreldrene giftet seg 18/10 1874 Bakklandet. De fikk også en sønn Peter Ingvar 14/3-30/5 1875 Bakklandet. Dette burde du klare å finne siden jeg har oppgitt datoene og stedet.Håper du ikke tar det ille opp, men et velment råd. Med din 'fartstid' innen slektsforskning burde du jo hatt en del erfaring nå med å lese kirkebøker. Hvorfor ikke ta et kurs i gotisk skrift, for da blir allt mye enklere, og det går mye raskere enn å sitte å vente på at noen skal forbarme seg over deg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan Frode Johansen

Helt iorden Berit.Jeg synes jeg har fått god hjelp her.Tusen takk.mvh Jan Frode Johansen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.