Gå til innhold
Arkivverket

[#51991] Slektsprogrammet Family Tree Maker 2006 Norsk


Gjest Per Sørdal
 Del

Recommended Posts

Gjest Per Sørdal

Hei. Jeg har slektsprogrammet FTM 2006 Norsk. Alt virker nomalt, untatt Familiegruppesiden. Der kommer faktaopplysningene- døpt, født, gravlagt, konfirmert osv. Er det noen der ute som kan gi meg et råd, slik at jeg får dem i riktig rekkefølge? Hilsen Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Soløy

Hei. Jeg har selv FTM 2006. Når du står i Familiegruppesiden kan du klikke på innhold i verktøylinjen, og så på opplysninger som skal være med. Da får du opp et nytt vindu. Marker felt for felt, og da kan du klikke på knapper for å redigere eventuelt flytte opp eller ned. Jeg har ikke kontrollert om du får det helt som du vil, men prøv dette. Med vennlig hilsen Terje Soløy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Sørdal

Hei Terje. Jeg har prøvet ditt forslag, men det er det samme. På rediger person, på fakta er alt normalt, men på familiegruppesiden ser det ut til å følge alfabetisk. Begravet før du blir døpt osv. Hilsen Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.