Gå til innhold
Arkivverket

[#51996] Tidligere telling, Kvæfjord 1763 og 1769, hvor er den?


Gjest Paul Thode
 Del

Recommended Posts

Gjest Paul Thode

Hei Tidligere(for et år eller så siden) var jeg borte i en telling som dekket Kvæfjord i Troms for årene 1763 og 1769.Jeg er ikke i stand til å finne den igjen. Er den fjernet?mvh Paul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Nå har jeg lett overalt i våre registre og kan ikke se at vi har noe annet for Kvæfjord enn de tellinger og kirkebøker som ligger ute.Tellingene for 1760-årene er muligens noe ekstraskattmanntallslister eller liknende?Kan du ha funnet dem hos RHD eller et annet nettsted? Hos oss har de ihvertfall ikke vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Eide

Til innlegg 3.Hvis du finner denne tellingen, kan du være så snill å si i fra her? Jeg er interessert i den og visste ikke at den fantes.Hilsen IE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paul Thode

Hei Rune, og takk for hjelpen.Det var den ja. Skulle bare gå tilbake for å sjekke litt mer rundt en familie etter Rasmus Mathiasen i Kvæfjord før 1800, og så sto jeg der uten kilden. Hvordan jeg opprinnelig fant den vet jeg ikke, men slik er det når man ikke er nøyaktig med noteringer av kilder.Har vært på sykkelritt siden fredag og har derfor ikke fått svart før.Mange takkMvh. Paul ThodePSVil foressten benytte anledningen for å takke arkivverket for de scannede kirkebøkene. Hadde jo gått gjennom kirkebok nr 1, for Kvæfjord på mikrofilm tidligere, men da jeg fikk sjekket den hjemme på datamaskinen så fant jeg jo så mye mer.Takk for det og.DS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.