Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Birger Forsmo

[#51997] Hva er galt? Jeg kan ikke komme inn via loggen!

Recommended Posts

Gjest Birger Forsmo

Jeg har prøvd flere ganger i dag å gå inn på både Brukerforum og Digitalarkivet via loggen, men kommer ikke inn.Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan Oldervoll

Eg skjems! Eg gjorde ein mindre forandring i dag føremiddag, og så gjekk alt galt. Dermed trudde eg at det hadde noko med det eg då gjorde å gjera og har brukt timar på å prøva finna ut kva det eigentleg var. Og så var det sjølvsagt ein bagatell som eg for det første burde tenkt på med det same, og for det andre kunne ordnast på 10 sekund.Me då må eg tenkja på kona ute i Øygarden. Ho reiste til byen og kjøpte seg fjernsyn. Dette var kring 1970. Seljaren hos Ole Bjercke eller kven det no var reiste ut og rigga til for ho. Det var med buss til Alvøen, ferja over til Sotra og buss nordover. Så vart han henta med skyssbåt før han kom fram fekk rigga til og reiste attende. Dagen gjekk og vel så det.Nokre dagar etter ringde dama og sa at no var det ikkje bilete på fjernsynet. Lyden derimot, var bra. Så tok han ut, same turen og like langt var det. Vel innkomen skrudde han opp lysstyrken på apparatet og reiste heim att. Han banna sikkert for seg sjølv og tenkte at kvifor tenkte eg ikkje på den enkle løysinga då eg hadde ho i telefonen. Eg kjenner meg i slekt med han. Men det gjer me vel alle, innimellom.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Birger Forsmo

Hjertelig takk for at endelig funka det. Jeg hadde nesten lyst til å si at heldigvis var det ikke min skyld, Men du gjør ellers en utrolig jobb som du skal ha stor takk for!Det er vel blitt slik at vi er blitt mer eller mindre 'digimane'!Kjempebra at vi har slike dyktige personer som deg!Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.