Gå til innhold
Arkivverket

[#52000] Oscar Severin Westbye f.28.12.1872 hvor kommer han fra ?


Gjest Ann Christin Wold
 Del

Recommended Posts

Gjest Ann Christin Wold

Leter etter anene til Oscar S. Westbye.Han var gift med Ragna Sofie Pedersdatter f.1891 , som kom til Oslo i 1911 fra Sortland.De fikk fire sønner Per, Ragnar, Harald f.1915 og Knut.Alle født i Oslo.Oscar drev eget sirkus og var vistnok en del i Russland.Jeg har ikke lykkes i å finne ut noe om hvor han er født, døpt eller gift. Er det noen som kan hjelpe meg ?På forhånd takk !!! Hilsen Ann Christin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marit Nyhus

HeiPå DIS-gravminner finner jeg Oscar Severin Westbye død 30/10-1962 og begravet ved Nordre gravlund Sagene i Oslo. Du kan prøve å kontakte dem for å høre om de kan hjelpe med fester av graven, det er som regel nær familie Nordre.gravlund@gravferdsetaten.oslo.kommune.noPer Westbye født 1/10-1916 død 16/2-2003 begravet ved Nordre gravlundFinner to Ragnar Westbye en født i 1913 og en i 1917, vet ikke hvem som kan være den rette der.Harald Andreas Westbye født 23/10-1915 død 27/5-1999 begravet ved Alfaset gravlund Østre Aker Adresse dit Alfaset.gravlund@gravferdsetaten.oslo.kommune.noKnut finner jeg ikke der.Mvh Marit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann Christin Wold

Tusen takk for informasjonen. Jeg har kommet frem til det samme.Jeg har hørt at Oscar ble adoptert som liten, så da må Erik Olsen og Christine Andersdatter være hans biologiske foreldre. Mysteriet for meg nå er hvor navnet Westbye kommer inn , er det adoptiv foreldrenes etternavn eller et navn han bare har 'tatt' ?Dette blir spennende ! MVH Ann Christin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.