Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Kurt Martin Nilsen

[#52005] Foreldre til Dorthea Gismarvig

Recommended Posts

Gjest Kurt Martin Nilsen

Etterlyser foreldre til Dorthea (Thea)Gismarvig født 22.08.1865 i Tysvær.Død 17.04.1923 i Kopervik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hans Gangstø

Født eller gift Gismarvig ? Mvh Hans G

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kurt Martin Nilsen

Hei Hans Thea var født Gismarvig.Husholderske hos Hagbart Waage i Kopervik 1891.Ugift

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Johan Arthur Hansen

Dortea Kristine Larsdtr. f. 1865 er datter av Lars Reiarson f.1820, d.1896 og Berta Malene Størkarsdtr. f.1831, d.1911. Mvh. Johan Arthur Hansen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg glemte å få med at Lars er sønn av Reiar Asgautson på Gismarvik i Avaldsnes, derav Gismervik navnet. Jeg har en god del av forfedrene til Lars, hvis du skulle trenge det. Mvh. Johan Arthur Hansen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kurt Martin Nilsen

Hei Johan Arthur Takk for hurtig tilbakemelding. Forfedre til Lars hadde vært kjempegreier å fått med seg. Takk igjen Mvh Kurt Martin

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du en mailadresse jeg kan sende det til, for det er alt for mye å legge inn her. Mvh. Johan Arthur Hansen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kurt Martin Nilsen

Hei igjen Mail adressa mi er: kur-nils@online.no Kurt martin

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.