Gå til innhold
Arkivverket

[#52025] Gift på Moss 21/12 1794 Anders Andersen Bråten med Anne Kirstine Andersdatter


Gjest Terje E Skrolsvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje E Skrolsvik

Anders har jeg funnet født 1770 av forelder Anders Nilsen f 1751 levet på gården Bråten 1801 og Marie Ellevsdatter. Foreløpig ikke kommet lengre der. Men på Anne Kirstine Andersdatter f ca 1773 har jeg ikke funnet foreldre.Er det noen som har gode kjennskaper til Moss på denne tiden og kan gi ett forslag på hennes foreldre? M v h Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anita Holtan

Kanskje Anne Kirstine er født et annet sted i distriktet? På FS fant jeg ei Anne Kirstine Andersen,døpt 28/7-1771,Rygge. Foreldre var Anders Berentsen og Marthe Christensdatter. Et annet alternativ kan være Anna Kirstine Andersen,døpt 23/11-1772,Skiptvet.Mvh Anita Holtan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Terje E Skrolsvik

Tar opp denne 'gamle' tråden igjen. Har funnet to stk Anna Kirstina Andersdatter døpte i Halden i ett tidsintervall som passer her. den første f. 30/12-1773 døpt 1/1-1774 (Halden 1758-1791 s 156) og den andre 6/6- døpt 9/6-1776. Begge av foreldrene Anders Bentsen og (Anna) Catharina Olsdatter. De bor på Saug banken ? Noen som vet hvor det er og vet noe om disse folkene ? Og hvor under vil jeg finne skifter for dette området ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.