Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Helen Johanne Berget

[#52036] Thor Hellum f.1707 Modum

Recommended Posts

Kan noen si meg når ekteskap 3 ble inngått og med hvem.Vennlig hilsen Helen Berget

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Asbj. Arnestad

Du forteller ikke så veldig mye om hva du vet, men jeg antar at du mener Thor Evensen, f. 1707 på Bråten, død 1780 på Hellum som var 1. gang gift med Anna Amunsdatter Fjeld f. 1712, d. 1742.I følge opplysninger på FamilySearch het kona ved hans død Anne Pedersdtr. Hun var f. 1715, Heggen. Når de giftet seg sto det ingenting om.Mvh. Asbjørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ole Bjørn Darrud

Anne Pedersdtr var fra Disen og giftet seg 11.11. 1742 med Thor. Kilde er kirkeboken.Mvh Ole Bjørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svaret om Anne Pedersd, Disen.Det var vanskelig å finne henne i kirkebokaHun var min tipptipp-tipptippoldemor Sønn Ole Thorsen Midthaug Barnebarn Even Olsen Kolkind Oldebarn Arnljot Evensen Kolkind Til USA Tippoldebarn Andrea Elise Arnljotsd. TipptippOldebarn Gunhild Gulbrandsen Kolkind Tipptipp-tippoldbarn Gulbrand Monsen (min far)MVH Helen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.