Gå til innhold
Arkivverket

[#52080] Christiania Fattigvæsen


Gjest Ingun Solli
 Del

Recommended Posts

Gjest Ingun Solli

Søker etter foreldre eller annen info til Hansine Johanne Hansdatter f. 1863/1865?? i Christiania..... Hun var lægdeslem i Sollia-Fet ved ft. 1865. Tilhørte Christiania Fattigvæsen Finnes det noen lister et sted?MVH Ingun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 10 måneder senere...
Gjest Ingun Solli

Hei.Gåten Hansine er løst etter mye undring, leting....Hun ble optaget som Datter av mine tipp oldeforeldre. Giftet seg med en Edvard Hansen fra Høland.Hun er reg. på forskjellig navn ved vielse, konfirmasjon, dåp til barn osv.Fant henne i Lillestrøm ved ft 1900. Da bodde hun med fam sin sammen med 3 av søstrene til min tipp oldefar.Skal prøve å få til lenker...Hun var som en datter i Sollia. Funnet flere bilder av henne og noen av barna hennes. Datteren Agnes giftet seg med broren til min bestefar....Hun ble bare kallt Gamle tante Hanna.;-))Takk for hjelpen jeg fikk for leeeenge sidenMVH Ingun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Håklev

HeiSå flott at denne saken er løst!Ser det har vært endel utfordringer,jaVeldig bra at det kommer tilbakemelding i forumet her når en sak er løst.Mvh Solveig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.