Gå til innhold
Arkivverket

[#52081] Nella Aaselie`s etterkommere


Gjest Helge Olaf Bergmann
 Del

Recommended Posts

Gjest Helge Olaf Bergmann

Jeg søker etter etterkommere etter Nella Aaselie Olsen,f. 1861 i Øyestad, Arendal. Hun var min oldetante. Hun giftet seg med Andreas Bendik Tjønneland, født 1849 i Førde. De fikk 6 barn som jeg har funnet i folketellinga. Et av barna het Gudrun og hun var lærer. Aagoth giftet seg med Alf Hafstad. Er det noen som har noe om deres barn eller hvor de tok veien? Håper på svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Alf Tjønneland døde i 1980 [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=22&filnamn=gr13011912dk&gardpostnr=10558&personpostnr=11760&merk=11760#ovre>Lenke og LenkeHer er gravstedet til Nella Åselie LenkeHåkon Tjønneland døde i 1952 – her er gravstedet, hvor søsteren Gudrun også ser ut til å være gravlagt LenkeFinner Odd Tjønneland i emigrantlistene fra Bergen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.