Gå til innhold
Arkivverket
Gjest May Irene

[#52087] All informasjon om Sigurd 'Henry' Larsen, født 1910. Var forholdsvis kjent

Recommended Posts

Gjest May Irene

Jeg er helt fersk i dette jeg..men jeg prøver likevel. Jeg leter etter opplysninger om bestefaren min. Han var bokser i en av de lettere klassene, og har vært Norgesmester.Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne...skjønner ingenting av kirkebøkene jeg finner på nett, og jeg kommer ikke inn på sidene med folketellinger.Jeg trenger hjelp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Astrid K. Natvig

hei, vet du hvor han er født? Blir lettere å lete etter dåpen hans og foreldrene da,vennlig hilsen Astrid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Benn Johan Rislaa

Er vel ham du har her: LenkeMvh Benn Johan

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest helmin kvennodd

Hei! Her resultater fra 1929,Lenke,er vel han i første rekke. mvh helmin fra brevik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Astrid K. Natvig

han var tydeligvis fagorganisert, representerte 'Fagforeningernes Idrætsforening', jfr. lenkene.Astrid

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Rune Thorstensen

Kan det være ham som døde i 1995? Han var født 17.09.1910.Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest May Irene

Ja..Det er ham. Han døde dagen før bursdagen min. Tusen takk for all hjelp. Jeg har hatt litt problemer med de sidene der. Noen som har noen tips om hvordan jeg kan finne ut hvem foreldrene hans var?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Astrid K. Natvig

Ifølge innlegg 6, var han født 17.09.1910, så trolig ble han døpt innen utgangen av 1910. MEN vet du hvor han ble født? Eller hvor han bodde? Oslo??? Hvis den aktelle kirkeboka er lagt ut, finner du navnene på foreldrene i forbindelse med dåpen, men så var det det med fødested.....vennlig hilsen Astrid

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.