Gå til innhold
Arkivverket

[#52087] All informasjon om Sigurd 'Henry' Larsen, født 1910. Var forholdsvis kjent


Gjest May Irene
 Del

Recommended Posts

Gjest May Irene

Jeg er helt fersk i dette jeg..men jeg prøver likevel. Jeg leter etter opplysninger om bestefaren min. Han var bokser i en av de lettere klassene, og har vært Norgesmester.Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne...skjønner ingenting av kirkebøkene jeg finner på nett, og jeg kommer ikke inn på sidene med folketellinger.Jeg trenger hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest May Irene

Ja..Det er ham. Han døde dagen før bursdagen min. Tusen takk for all hjelp. Jeg har hatt litt problemer med de sidene der. Noen som har noen tips om hvordan jeg kan finne ut hvem foreldrene hans var?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid K. Natvig

Ifølge innlegg 6, var han født 17.09.1910, så trolig ble han døpt innen utgangen av 1910. MEN vet du hvor han ble født? Eller hvor han bodde? Oslo??? Hvis den aktelle kirkeboka er lagt ut, finner du navnene på foreldrene i forbindelse med dåpen, men så var det det med fødested.....vennlig hilsen Astrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.