Gå til innhold
Arkivverket

[#52168] Hans Christian Christiansen født 1832 i Inderø, efter FT 1865 i Beistaden


Gjest Bente Dyrstad
 Del

Recommended Posts

Gjest Bente Dyrstad

HejsaJeg leder efter ovenstående person efter FT 1865 har ikke fundet ham i 1875. Han er gift med Henrikke 4 juni 1852 i Beistaden. Har sønnen Carl Johan Hakon født 1857 i Beistaden. På forhånd tak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bente Dyrstad

HejsaTak for svarene. Jeg kender kun Beistad bøgerne af omtale, har aldrig læst dem. Jeg har forsøgt at finde parret som udrejt af landet. Ligeledes har jeg heller ikke via sønnen kunne finde parret. Ej heller som udflyttede, syntes alt er forsøgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eldbjørg Lyngstad

Sønnen Karl Johan Håkon giftet seg i 1882, med Oline Mathilde Andersdtr. Holmvikpl. Da bodde han på Veldemelen (Beitstad), og som yrke er oppført 'søfarende'. Beitstadboka kjenner ikke til hvor paret bodde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eldbjørg Lyngstad

Mye trolig er dette Karl Johan Håkon og Oline Mathilde i 1900: Lenke Etternavnet Velde har de tatt fordi de har bodd på Veldemelen.Hans mor, Henrikka, er enke, og forsørget av fattigvesenet. Hennes fødselsår 1820 stemmer med Beitstadboka. Hans Kristian Kristiansen er da død engang mellom 1865 og 1900.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.