Gå til innhold
Arkivverket

[#52181] Baker Lars Trengereid fra Eikelandsosen


Gjest Anne-Lise Mikalsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Vielsen til Jens Michael Danielsen og Jensine Berntine Pedersdtr (n° 8) 17/9-1857. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=2619&idx_id=2619&uid=ny&idx_side=-160>Lenke Permanent bildelenke: LenkeFedrene er som funnet over: Daniel Jensen og Peder Jensen.Peder Jensen og Martha Marie Hansdtr: Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke: Lenke Tilbake til Jenny, jeg fant hennes konfirmasjon: Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Mikalsen

For ca.30år siden kom min eldste datter og skulle ha hjelp til å finne røttene sine.Den gang levde besteforeldrene hennes,og de var til mer og mindre god hjelp.Men jeg ble litt tent den gangen.Likevel skulle det gå en del år før jeg gikk igang,men riktig fart i sakene ble det jo først når jeg fikk meg en PC og bredbånd.Alle tiders hobby!Men denne oppgaven hadde jeg nok ikke greid alene.Tusen takk alle sammen!Hilsen Anne-Lise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.