Gå til innhold
Arkivverket

[#52326] Johannes Iversen ( Sivertsen) f.1764 på Sylte Nord Fron.OP


Gjest Kåre Rismyhr
 Del

Recommended Posts

Gjest Kåre Rismyhr

Søker hjelp for å finne opphavet til min 3.tipp-oldefar.Iflg Andebu Bygdebok del 3.side 559, var det 3 brødere som kom til Kodal, Andebu.VF.Jeg har funnet ham som bosatt i Knarviken u/Hagenes,Hedrum.VF.hvor han gifter seg 1.gang. 1/9-1786. G.2 gang med min 3 tipp-oldemor den 11/11-1796. I FT 1801 er han bosatt på Hasås Vestre, Kodal, Andebu.VF hvor han døde 12/5-1847. M.v.h Kåre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Skjelland

Hei KåreJohannes Iversen var min 2 x tippoldefar. På tema nr. 20747 la jeg ut en tilsvarende etterlysning som din. Se LenkeDessverre ser det ut til at hans opphav er vanskelig å finne da det mangler kirkebøker etc.Mvh Solveig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kåre Rismyhr

Hei Solveig.Takk for opplysningene.Der var mye nytt som jeg kan legg inn.Jeg er etterkommer etter Nils Johannesen og sønnen hans Johannes Nilsen. m.v.h Kåre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.