Gå til innhold
Arkivverket

[#52371] Problemer med Brothers Keepers. Erfaringer


Gjest Thor Bøhmer
 Del

Recommended Posts

Gjest Thor Bøhmer

Jeg har brukt Brothers Keepers med forløpere siden tidlig på 90-tallet og har opplevet litt av hvert. Nå har programmet igjen laget kaos i databasen og jeg begynner å bli d...lei! Er det også slik med andre program? Er det noen av dere som har store mengder data og som har sluppet dette kaoset? Jeg har alltid fulgt opp med oppdateringer, så jeg har alltid en av de siste versjonene i drift.Kunne være interessant å høre samt å få en utveksling av erfaringer. Jeg har vel 171 000 navn og da blir det irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Ludvig Kvamme

Jeg har også over 100000 navn i min BK base, men har aldri opplevet noe kaos eller krise. Bruker imidlertid den gamle BK 5. Har ikke drevet med å oppdatere da jeg liker den gamle versjonen best. Kjenner ikke til at andre brukere av samme programmet her i Bergens-området har hatt problemer. Det har i så fall vært mulig å løse problemene.Mvh. Johan Ludvig Kvamme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Heen

HeiJeg har brukt BK siden 1999, begynte med versjon 5.2, har fulgt alle oppdateringer etter hvert og har ikke hatt noen problemer så langt. Bortsatt fra en liten selvforskyldt en, men det går greit så lenge man har bakcup.:)Har ikke kommet helt opp i 100000 navn enda men jeg nermer meg.Mvh Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.