Gå til innhold
Arkivverket

[#52386] Ludvig T. Nilsen - f. 1870/1871 - frå Mosjøen til Amerika 1888 - f. Tjøtta?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Ein Ludwig T. Nelson, f. i Noreg okt. 1870, utvandra 1888, dukker opp i FT1900 for Lac qui parle Co., MN som gift med ei jente frå Hafslo i Sogn.Men kven var han?Ein Ludvig T. Nilsen, 17 år, utvandra frå Mosjøen, Vefsn i 1888, og konfirmantlista for Vefsn syner at denne karen heitte:Ludvig Theodor NilsenHan var fødd i Tjøtta (på Ferik?) 13.10.1871 som ''uekte'' son av ungkar Nils Kr. Larsen og Henriette Margrethe Thorsdotter.Eg trur dette er ''vår'' mann, men er det nokon med lokal kunnskap som kan identifisera:* Fødestaden hans i Tjøtta?* Fulle namn og opphav til foreldri hans?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Og da er det trolig Nils Christian vi finner født på Vivelstad 2706.1849. Se post nr.10 på venstre side. LenkeNå ser det dessverre ut til at kirkebøkene for Tjøtta/Vevelstad for 1871 ikke er digitalisert. Og da trengs det kanskje et oppslag i en kirkebok på Statsarkivet i Tromsø for å finne ut hvor Ludvig ble født. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Rune for mange fine innlegg. Eg er stadig overtydd om at me har funne rett mann, men som du òg har oppdaga, so er ikkje alle kyrkjebøkee for Tjøtta enno skanna, so det kan verta vanskeleg å finna nøyaktig fødestad til Ludvig, og me kan vel heller ikkje vera trygge på faren...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

FamilySearch IGI, Vevelstad 1869 - 1875:LUDVIG TEODOR NILSEN (Lenke)Christening: 28 APR 1872 Vevelstad, Nordland, NorwayFather: NILS KRISTIAN LARSENMother: HENRIETTE MARGRETE THORSDR- hanne line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Hanne Line for nye fine innlegg!Studerer ein litt nærare på konfirmasjonen til Ludvig i Mosjøen, trur eg du har rett; fødestaden må vera Forvik! Kjempebra!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Lars E. Øyane

Eg gjer no ein ny freistnad på å identifisera barnefaren i 1871. Kyrkjeboki for Vevelstad sokn i Tjøtta (Lenke) syner at far til Ludvig heitte Nils Kristian Larsson STRAND.Er det nokon med lokal kunnskap i Tjøtta som kan identifisera denne kroppen? Er det han som er fødd på Vevelstad i 1849 (jmf. innlegg #7 ovanfor...)?Eg takkar på ny for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Hanne Line for avklarande svar. Då lyt det vera den rette Nils Christian me har funne som barnefar. Veit du i so fall kvar det vart av Nils Christian?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.