Gå til innhold
Arkivverket

[#52392] Johannes Kristiansen f.1887 Bærum


Gjest Atle Tysseland
 Del

Recommended Posts

Gjest Atle Tysseland

Johannes gift med Engeline Johanne Arnesdtr. Heggland i 1910. Han døydde i 1913 i Os utenfor Bergen. Ho er f.12.01.1885. Eg veit ikkje kor i Bærum han kommer fra, leiter etter forfedrene hans. Er det nokon som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Vet du hvor de gifta seg? Da står vel foreldra sine navn der slik at du kan sjekke.Er du sikker på at han döde i Os? Finner han ikke blant döde i Os 1885-1973:Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Her er sønnen Harald f i Os i 1913. Se nr. 22 Lenke Harald ble gift i 1936 med Kirsten Hodneland. Sønnen Johannes f.1911 var bilreperatør og ble gift 1931 med Lilly Lilletvedt fra Fana. Kilde: Os bygdebok I, side 640 Klyva 7 (Solli) Jeg hadde disse opplysningene i mitt slektstre da Isak Isakson var gift med en slektning av meg. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Det er stor mulighet at det er Kristian og Olava som er foreldre til Johannes, for det er en Hans Kristianson som er fadder til Harald som ble dpt i 1913 og Kristian og Olava hadde en sønn som het Hans. f.1894. Mvh. johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.