Gå til innhold
Arkivverket

[#52404] Jørgen Mathias Reksten (1908-1975) - fødd og avliden i Kinn men busett Minnesota


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Jørgen Mathias Reksten utvandra til Amerika i 1927. Frå Amerika får eg oppgjeve at han er fødd i Kinn 19.8.1908, men eg kan ikkje sjå at den kyrkjeboki som syner denne fødsli, enno er skanna, so eg lurer på:* Kven var foreldri hans?Det går elles fram av amerikanske kjelder at Jørgen, kjend som George M. Reksten, døydde på ei vitjing til Noreg, truleg til Kinn, 12.6.1975.Er det nokon med lokal kunnskap i Kinn som kan hjelpa meg med opphavet til Jørgen? Og kan nokon eventuelt stadfesta at han ogso døydde i Kinn? Eg lurer ogso på kva yrke han hadde og den nøyaktige bustaden hans i Minnesota. Enkja Jennie Reksten døydde i Lamberton, MN 3.11.1986.Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane - lars.e.oyane@sdsl.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Ved retur (14. feb 1947) fra en tidligere reise til Norge, så er adressen oppgitt til bare Lamberton, Minnesota.Det er også oppgitt at han fikk sine 'naturalization papers' i retten i Cattenwood, Windom, Minnesota 14. jul 1935. Om han bodde der, eller om det var nærmest Lamberton, vet ikke jeg.- hanne line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Social Security Death IndexName: Geo Reksten SSN: 470-40-0851 Last Residence: 56378 Sauk Centre, Stearns, Minnesota, United States of America Born: 19 Aug 1908 Died: Jun 1975 State (Year) SSN issued: MinnesotaKan ha dødd i Norge likevel.- hanne line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Utfra 'familiy trees' på Ancestry, ser det ut som om at George Reksten var gift med sitt søskenbarn, da jennies mor er Anna korneliusdatter Reksten f 1885 i Kinn.- Hanne Line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Hanne Line og Jan for mange gode innlegg. Eg har studert opplysningane og innser at Jørgen ''George'' Reksten må vera son av Mathias Elias Corneliusson Reksten (f. 1872), men framleis er det eit spørsmål kven mori var...?Elles er det òg vanskeleg å verta klok på yrke og nøyaktig(e) bustad(er) i Amerika. Det meste av denne slekti budde i og kring Lamberton, MN, men fleire av dei var ganske so ''mobile'', so her lyt ein ''trø varsamt'' til me kan få tak i nolevande ættlingar (=informantar)...Nok ein gong ein stor takk for hjelpi so langt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

I FT1900 er det på gården ei Jørgine Eliasdtr Reksten f 1871. Hun er oppført som sønnekone. Men det er jo ikke noe bevis på morskap.- hanne line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Her er giftermålet mellom Mathias og Jørgen Berthine i 1894. Se nr. 11 LenkeJørgine Berthine f. 18.2.1871 er datter til Elias Olai Zakariasen reksten og Agnethe Rasmusdtr. Kilde: Slektsbok for Rognaldsvåg av Henry Pedersen Mvh. Johan Arthur Hansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Nyløkken

Litt på siden, men denne slektsboka for Rognaldsvåg (10) er den publisert. Har slekt der, men har stoppet litt oppp. Skulle vært interessant å sett om jeg kunne nøste videre./S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Hanne Line og Johan Arthur for nye innlegg som soleis avklarar kven som var mori til Jørgen 'George' Reksten. No står det i grunnen berre att, i tillegg til nærare opplysningar om dødsstaden hans, å stadfesta yrkestitelen til Mathias (i seinare tid) og ogso å sjekka om Jørgen verkeleg hadde Mathias som mellomnamn, men dette er trass alt ''bagatellar''...Nok ein gong ein stor takk for hjelpi so langt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Til innlegg 11: Den slektsboka regner jeg med er publisert. I tilfelle du ønsker kontakt med han som har skrevet den, så kan du sende en mail til jo.art et online.no, så kan jeg sende deg navn og adresse. Kanskje han har flere eksemplarer igjen? Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.