Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Marianne Solli

[#52446] Nordmenn ført opp som født i Finland

Recommended Posts

Gjest Marianne Solli

Jeg viser til tema 52429, Norske personer i Sverige, og kom på at jeg kunne starte dette temaet også. Fant nemlig min oldefar i FamilySearch som født i Finland, noe han ikke var.IGI Individual Record FamilySearch™ International Genealogical Index v5.0 Finland Search Results | Download-------------------------------------------------------------------------------- John Iversen Pedigree Male -------------------------------------------------------------------------------- Event(s): Birth: 10 DEC 1841 Kaafjord,Alta,Fnm, , , Finland Christening: Death: Burial: -------------------------------------------------------------------------------- Parents: Father: Iver Guttormsen Family Mother: Karen Guttormsdr

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Per Helge Seglsten

Familysearch er spekket med feil. Amerikanerne som har lagt inn disse dataene har ikke nødvendigvis skjønt forskjellen på Finnmark og Finland. Mange av dataene i Familysearch er lagt inn av privatpersoner, og også de kildene som er skrevet av, er skrevet av av amerikanere, med alle de feilmulighetene det medfører. Rådet er: sjekk det du finner i Familysearch opp mot originalkildene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.