Gå til innhold
Arkivverket

[#52447] Bøkevoll i Hosanger - Lindås - kvar er kyrkjebøkene etter 1880?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Eg er på leiting etter fleire dødsfall på garden Bøkevoll i Hosanger. Eg finn dei ikkje korkje i Hosanger hovudsokn eller i Mo sokn, og heller ikkje i Lindås prestegjeld, der garden Bøkevoll no ligg... Frustrerande geografi...!Kan nokon klara opp i dette for meg? Eg søker etterv tre dødsfall:* Torbjørn Paulson Bøkevoll, d. 1880* Gjertrud Johannesdotter Bøkevoll, d. 1909* Ragnhild Torbjørnsdotter Bøkevoll, d. 1919Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Problemet er løyst. Eg sat og leitte litt ikring og oppdaga at Seim sokn i Alversund omfatta garden Bøkevoll, og der fann eg alle dei etterlyste dødsfalli!Ein må jo vera heilt lokalkjend for å kunna løysa slike problem; kvifor kan ikkje folk (=politikarane?) respektera desse gamle prestegjeldsgrensene, som forfedrene våre sette opp etter beste evne...!?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Her er vel dødsfallet til Torbjørn i Alversund/Seim 06.07.1880. Men her er vel etternavnet skrevet Pedersen? Se post nr.10 på venstre side.Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Roar Aalborg

Ang. (2) så tror jeg ikke at de gamle kommunene, som dekket begge sider av fjorden, er noen god løsning i bilens tidsalder. Men det hadde jo gått an å legge ut en alfabetisk liste på nettet over alle gårdsnavn -- med henvisning til hvor de evt. omtales i utgitt gårds- og slektshistorie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.