Gå til innhold
Arkivverket

[#52469] Maria Olsdotter frå Lesja - dotter av Ole Thoreson - fødd 1834/35 - kven var ho?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Marie Olsdotter frå Lesja, dotter av Ole Thoreson og fødd kring 1835, gifte seg til Finsnes i Lenvik og levxde framleis der i 1900.Me kven var ho? Kyrkjebøkene for Lesja syner to alternativ:* Maria Olsdotter fødd Lesja 7.5.1834 og døypt 2.6.1834 av foreldri Ole Thoreson og Anna Jacobsdotter* Maria Olsdotter fødd Lesja 20.11.1835 og døypt 6.12.1835 av foreldri Ole Thoreson og Siri ChristophersdotterDatoane kjem frå FamilySearch, og gardsnamni manglar. Nettopp no kjem eg ikkje inn på dei skanna kyrkjebøkene; kanskje er det ''oppdateringstid'' hjå Digitalarkivet(?)....Er vonar likevel at nokon med lokal kunnskap på Lesja kan hjelpa meg identifisera den rette Maria Olsdotter? Kven av dei var det som flytte til Finsnes i Lenvik?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Jau, Anne; du har funne første vigsløi til Maria i Lenvik i 1857.No lukkast ogso eg komma inn att på kyrkjebøkene, og eg ser at:* Maria Olsdotter fødd 7.5.1834 var fødd på husmansplassen Holten i Lesja, medan* Maria Olsdotter fødd 20.11.1835 var fødd på husmannsplassen Bækken i Lesja.Men so lyt ein sikkert vera lokalkjend på Lesja for å finna fram til desse bustadene i bygdeboki...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J. Engmo

Hvis du ser på folketellinga for 1865,finner du Ole Thoresen og hustru Sigri Kristofersdatter boende hos sønnen Tore i Lenvik,alle fra Dovre sogn. Da første sønnen til Stephen og Mari ble døpt var en Thore Olsen fadder,kan jo være broren hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sissel Holte

I FT 1865 for Lesja , finner du familjen på Holten. Far: Ole Thoresen . Mor: Anne Jacobsdatter. Barn. Thore ug 38 år. Marit ug 35 år. Marits sönn Hans 9 år. Mari ug 32 år.Om din Marie/ Maria /Mari giftet seg i 1857 , så kan det ikke väre denne jenta.Mvh Sissel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Anne og Sissel for nye spennande innlegg.Siste innlegg stadfester det som det føregåande gjorde framlegg om; det er Maria frå 1835, dotteri til Ole Thoreson og Siri Christophersdotter Bækken, som flytte nordover og gifte seg i Lenvik.Då vert neste spørsmål å finna ut kvar i Lesja denne husmannsplassen Bækken høyrer heime. Kanskje var det einkvan stad i Dovre sokn?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sissel Holte

Viet 23/3-1835 på Dovre.Brudgom: Ole Thoresen Bekken ungkarl 26 år Brud: Sigri Christophersdatter Skomagerhougen pige 23 år.Fedrene: Thore Olsen Bekken og Christopher HansenMvh Sissel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sissel Holte

Sigrid f.18/12-1811 Döpt 26/12-1811 Foreldre Christopher Hansen Engelshuus og Kari Hansdatter.Viet 26/6-1808 på Dovre Christopher Hansen Engelshuus og Kari Hansdatter Busjord.Mvh Sissel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Sissel for nye flotte innlegg som endeleg stadfester opphavet til denne ætti! Problemet er løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Roger for nye innlegg. Det er lett å trekka feil konklusjonar når me har to personar med same namn fødde på same tid og ikkje har høve til å kontrollera opplysningane mot andre kjelder. Nettopp difor stilte eg spørsmålet om opphavet til Maria Olsdotter. Elles treng ikkje eg detaljopplysningar om foreldri til Maria, so eg er godt nøgd med dei fakta eg har motteke.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sissel Holte

Detaljert utskrift av valgt person Referanse Side Nummer År Viet: Kirke 427 005 1835 23.03.1835 D -------------------------------------------------------------------------------- De ekteviede: Navn: Bosted: Yrke: Sivilstand: Fødested: Alder/Født: Ekteskap: Altergang: Konfirmert:Brudgommen: Ole Thoresen Bækken Ungkarl Dovre 26 .. Bruden: Sigri Christophersd. Skomagerhougen Pige Dovre 23 .. Fedrene: Navn: Bosted: Yrke: Sivilstand:Brudgommens: Thore Olsen BækkenBrudens: Christopher Hansen Forlovere: Navn: Bosted: Yrke: Sivilstand: Kjønn:1: A. J. Wiborg Klokker M2: Ole Tomter MDiverse:* Om personen har hatt naturlige kopper (N) eller er vaksinert (V)Merknader:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sissel Holte

Detaljert utskrift av valgt person Referanse Side Nummer År Viet: Kirke 421 033 1833 28.07.1833 D -------------------------------------------------------------------------------- De ekteviede: Navn: Bosted: Yrke: Sivilstand: Fødested: Alder/Født: Ekteskap: Altergang: Konfirmert:Brudgommen: Peder Hansen Lillebakken Tjenestedreng Ungkarl Dovre-Broen 23 .. Bruden: Sigri Christophersd. Engelshuus Pige Engelshuus 22 .. Fedrene: Navn: Bosted: Yrke: Sivilstand:Brudgommens: Hans Jørgensen StigenBrudens: Christopher Hansen EngelshuusForlovere: Navn: Bosted: Yrke: Sivilstand: Kjønn:1: Christopher Hansen Engelshuus M2: Jacob Olsen Rindahl MDiverse:* Om personen har hatt naturlige kopper (N) eller er vaksinert (V)Merknader:Her kan det ha blitt feil på hvilken Sigri det er. Beklager i såfall om det har blitt så. Mvh Sissel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.