Gå til innhold
Arkivverket

[#52474] Ole Hansson Hillerudstuen - Austre!Onsrudeiget, Ullensaker - gift 1854 - til Am?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Karen Dorthea Olsdotter var fødd i Ullensaker 28.12.1858. Foreldri var husmann Ole Hansson i Austre Onsrudeiget og kona Martha Christophersdotter.Ole Hansson Hillerudstuen(?) (vanskeleg å lesa!) og Martha Christophersdotter Ullensager præstegaard, fødd på Store Flatebyeiget, gifte seg i Ullensaker 7.5.1854.Eg har ikkje funne denne huslyden i FT1865 for Ullensaker, men eg ka ha oversett deui; det er so mange som heiter Ole Hansson...!Er det noko med lokal kunnskap eller eventruelt med tilgjenge til bygdeboki for Ullensaker, som kan klara opp i desse spørsmåli for meg:* Er Hillerudstuen ein husmansplass under Austre Onsrud, eller kva gard ligg denne plassen under?* Er det kjent kva plass under Austre Onsrud denne huslyden budde på?* Og til sist, kva år utvandra dei til Amerika?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Dette kan jo være feil Ole Hansen familie. Er du helt sikker på at Ole Hansen dro til Amerika? Fant en død Ole Hansen(nr.141) som skulle passe med alder, men er litt usikker ang. gårdsnavnet da det ser ut til at det står en strek over den ene l. [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=5854&idx_id=5854&uid=ny&idx_side=-375>LenkeKan dette da være Marthe i 1865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Det kan stemme med alder på den Marthe som Berit viser til. Kristoffer Olsen og Karen Kirstine Amundsdtr. på Store Flatby hadde ei datter Marte f. 1824,men det står ikke hvor hun ble av. Jeg finner ingen Ole Hansen under Hilleren eller Onsrud, men bøkene er dårlige på husmenn. Det er jo en mulighet for at dette kan være Karen Dorthea.Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Lars E. Øyane

Eg ønskjer i kveld å komma attende til denne saki og først av alt få takka Berit og Carsten for innleggi frå i fjor (''betre seint enn aldri''...).Eg står framleis utan sikre opplysningar om utvandringi til denne huslyden, men eg ser at desse tre utvandra via Christiania til Stoughton, WI (bustaden stemmer...) i 1871:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~2528a 1 26.10.1871 27.10.1871 Ole Hans. Onsrud g Husmand m 50 Ullensager Staugthon 2 Allan Brothers Hero2528b 26.10.1871 27.10.1871 Dorthea Onsrud* k 11 Ullensager Staugthon Allan Brothers Hero2529 1 26.10.1871 27.10.1871 Anton Ols. m 9 Ullensager Staugthon Allan Brothers Hero~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Sjølv om alderen ikkje ste,mmer heilt på Dorthea, so må det no vel vera same huslyden som er referert før? Her er jo ogso Anton nemnd...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Carsten for siste innlegget her.Det som du har funne, synest stadfesta opplysningane mine, og då ser eg på dette problemet som endeleg løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.