Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Helen Johanne Berget

[#52513] David Corneliusen Lindrup Bønsnæs

Recommended Posts

David Corneliusen Lindrup BønsnæsHan hadde 9 barn i Hans Davidsen Lindrup f.1733 ii David Corneliusen Lindrup f.1734 iii Johanne Corneliusd.f.1736 iv Kari Corneliusd. Lindrup f.1741 v Christen Corneliusen Lindrup f.1742 vi Johan eller Johannes Corneliusen Lindrup1743 vii Isak Corneliusen Lindrup f.1747 viiiGabriel Corneliusen Lindrup f.1751Det skal være en til som jeg ikke finnerJeg trenger hjelp MVH Helen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Det var vel Cornelius Davidsen som fikk de barna. Iflg. Holeboka så kjenner man til bare 8 barn, men bare 7 nådde voksen alder. Ellers så fikk han 2 barn før ekteskap.Alt står i Holeboka som det er lagt inn lenke til i ditt forrige tema ang. denne slekta. Tema 51965, og side 376 i det nevnte bindet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei BeritJeg mente selfølgelig Cornelius Davidsen Lindrup Hvis det er 8 har jeg lest feilDe 8 jeg har funnet så jeg i kirkeboka for HoleCornluius Davidsen f.1700 d.1758 gift1732 med Mette Hansd. Bønsnæs f.1709 d.1789De 2 siste var små da faren døde Kona reiste til Kristiania ,men flyttet tilbakeHvis det ikke er feil i Ringeriksslekter skulle det være 9 ,men det forekommer jo endel feilSe mitt forige innlegg .Isak er min Tipptippoldefar Vennlig hilsen Helen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.