Gå til innhold
Arkivverket

[#52531] Christian Olson Gillund, fødd Stange 1868 - utv. til Amerika i 1873 eller 1876?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Frå Amerika får eg opplyst at:Christian Olson Gillund skal vera fødd i Stange på Hedmarken 27.2.1868. Han utvandra anten i 1876 (jmf. FT1900) eller i 1873 (jmf. FT1910).Eg finn ein Christian Olson Gillund, fødd i Stange 2.2.1868 av foreldri gardbrkar Ole Olson og Dortha Larsdotter på Frisholm, men er det same mann?Er det nokon med lokal kunnskap i Stange, eller eventuelt med tilgjenge til bygdebøkene, som kan stadfesta om eg har funne rett person?Og kva år utvandra denne huslyden til Amerika?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

WOOPS: Kandidaten eg fann fødd 2.2.1868 heiter ved fødsli sjølvsagt Ole Olson Frisholm - men kanskje det vart Gillund seinare...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Patty Dahl

Hei Lars! I found a Christian O. Gillund in the 1900 census in Fillmore Co, MN...born Feb. 1869...immigrated 1876. Then in the 1910 census I think I found the same fellow, but immigration is 1873 in the 1910 census. Perhaps this information is actually the 'problem'?? mvh Patty

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Yes Patty, you found exactly the same information as I have, but my problems are* to identy his birth and parents, and* to verify the emigration year.Maybe you know the family?Cordially yours,Lars E. Oyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Patty Dahl

Hei igjen! Sorry Lars...I don't know the family! But, I am wondering about the 1900 census. Have you actually looked at it? Is there some connection between 'your' Christian and the Christian E. Gillund listed on the same page? Christian E. was born 1828 and immigrated 1866. Just wondering if that information can help you find more info about the parents and birth of 'your' Christian. mvh Patty

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Patty og Thor for nye innlegg. Eg var ikkje merksam på at Stange bygdebok ligg ute, men no har eg vore inn og studert avsnitti om Gillund og Frisholm.Eg finn ikkje nokon under Gillund som liknar ''mine'' folk; derimot finn eg Ole Olson og Dortha Larsdotter under Frisholm. Dei er refererte til Elton, og der finst det ein meir fyldig omtale. Der står det m.a. at heile huslyden utvandra til Nord Dakota i 1880-åri, ''unntatt Kristian'', og dette stemmer jo dårleg med mine opplysningar.På hi sida har me det faktum at FT1900 syner fleire naboar til Christian Gillund med namn Elton, og so var det denne naboen då i 1900, busett i Preston, Fillmore Co., MN:~~~~~~~~~~~~GILLUND, Christian E - fødd Sep. 1828, utv. 1866GILLUND, Christine - fødd Sep. 1832, utv. 1866gifte i 43 år - ingen born~~~~~~~~~~~~Dette parfolket finn eg att i FT1865 som plassfolk på Stranden under Gillund:~~~~~~~~~~~~Kristian Eriksen Husfader g Husmand med Jord, Snedker 1828 Stange Prgj.Kristine Jensdatter hans Kone g 1832 Stange Prgj.~~~~~~~~~~~~Går me vidare i Minnesota til FT1885, so finn me følgjande huslyd i Preston, Fillmore Co., MN:~~~~~~~~~~~~GELLUND, C. E. 56 NorwayGELLUND, Christine 52 NorwayERICKSON, Ellette 12 MNERICKSON, Hannah 7 MNLARSON, Emil 16 Norway~~~~~~~~~~~~I 1880 heiter foreldri Christian og Christine Erickson, og ''dotteri'' Hanna er 3 år gamal.Det ser ut som om Christian og Christine Gillund, barnlause farmarar, har teke til seg fleire fosterborn, og den Christian Olson Gillund, som eg spør etter, KAN vera eitt av dei...?Elles har eg no funne Christian O. Gillund ogso i FT1920 og 1930. I 1930 er det oppgjeve utvandringsår 1875, medan det i 1920 er svært vanskeleg å lesa, anten 1874 eller 1875...?Dersom Christian O. Gillund var eit fosterbarn av Christian og Christina, so gøymer han seg godt...!Fleire tips om opphavet hans vert mottekne med stor takksemd!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Patty Dahl

Hei igjen Lars! Well this story is a puzzle!I have looked at the 1920 census again. Ja, utvandringsaar for 'Christ' Gillund ER vanskelig aa lese! But, I think it says 1875. Men er det en korrekt aar???Another question...Do you know who John and Dorthea Gillund are? In the 1900, Lyon county MN census it says John was born Feb 1851 and immigrated 1871. It says Dorthea gave birth to 10 children. John and 'Dorothea' live in Lyon county in 1880 also. Perhaps this info has nothing to do with your searches.mvh Patty

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddrun Thomassen Flovik

Prøver meg på et nøste her:Denne familien finner jeg i Stange i 1865 [url="http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ftliste.aspx?ft=1865&knr=0417&kenr=006&bnr=0059>LenkeOle Larsen 1812Luttine Olsdatter 1817Ole Olsen 1844Martinus Olsen 1848Johan Olsen 1851Adolf Olsen 1855 Lemek Olsen 1858Lina Andr. 1853Pauline Olava Olsdatter 1860Finner utflyttet i 1871 Johan Olsen Vaale 20 år og i 1872 Lemek Olsen Vaale 14 år.Ole Olsen født 1844 ble i 1866 gift med Eline Hansdtr. Har gjennom funn i kirkebøker fått bekreftet at det er denne familien som emigrerer i 1875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Til innlegg 9.Christian Olsen 5 år reiser sammen med de andre som har løpenr 208 (a-f).John Olsen (208a) og hustru Jørgine (208b) er trolig hans foreldre. Elli (208c) er muligens hans bestemor.- hanne line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Patty, Oddrun og Hanne Line for fleire nye innlegg!To Patty: No, I know nothing about John Gillund of Lyon Co., MN.Til Oddrun: Jau, det er mannen hennar Adella Larsrud eg leiter etter. Mor hennar var utvandra frå Hafslo i Sogn!Elles ser det framleis ganske so vonlaust ut å fina opphavet tuil Christian Olson Gillund, eller, er det noko eg har oversett...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddrun Thomassen Flovik

I følge Christian og Adelles oldebarn var familienavnet Eriksen.Da er det nærliggende å tro at det er denne familien som er den rette:Emigr. 1875 [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=90&filnamn=emikra1&gardpostnr=14726&merk=14726#ovre>LenkeFT 1865 LenkeChristian f.24.feb 1867

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk, Oddrun, for nye fine innlegg. Eg har studert opplysningane dine, og eg trur faktisk dette må vera rette huslyden. Rett nok kan eg ikkje sjå noki tilknytting til garden Gillund, MEN kan henda voks Christian delvis opp hjå farbror sin i Minnesota og ''adopterte'' Gillund-namnet etter onkelen...?Eg har no rekvirert ei undersøking av både dødsattesten til Christian Gillund ''den yngre'' og likeins nekrologane for båe Christian Gillund'ane, so får me sjå kva som kjem fram der...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.