Gå til innhold
Arkivverket

[#52574] Geografi i Storbritannia - finst det online kart?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Eg kjem i arbeidet mitt rett som det er borti omtale av huslyder med tilknytting til Storbritannia og spekuløerer om det fonst mnoiko kart online der ein søka seg fram til kva britisk County (...shire) dei ulike byene høyrer under?Nett no sit eg med ein person med namn Darbyshire(!) som opphavleg kom frå Gloucester, som må vera i Gloucestershire, og som budde i Leith før han utvandra til Ontario, Canada. Men kvar er Leith - i Surrey eller nær Edinburg (kva County?) i Scotland?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niels Hegge

Hei,Jeg vet ikke enda om dette løser problemet, men det er svar på det første spørsmålet. Ordnance Survey er det britiske 'statens kartverk'. Skall forsøke å søke senere i kveld om jeg ikke ser om du har fått noe bedre svar på de andre spørsmåleneLenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Harald, Niels og Frank for interessante og nyttige innlegg. Eg lyt studera desse ''Web-sitene'' noko nærare, men ser at eg finn svari på spørsmåli mine!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.