Gå til innhold
Arkivverket

[#52587] Oppslag i bygdebok for Førde, S og Fj.


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Er det nokon som slå opp for meg om garden Mulen i Naustdal?Det gjeld denne familien: LenkeDersom det står om no-levande etterkomarar, er det svært interessant! Send meg ein e-post isofall:mastokkto(altså mastokk2)alfakrullonline.noVenleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!I Førde bygdebok - bind II - under garden Mula - finner jeg på side 590 - under husmannsfamilier:Plassen Mulehola (seinare bruk 3):1850 til 1875Ole Akselson f. 1805 i Indre Holmedal, d. 1878 i Mula. Gift før 1850 med Anna Korneliusdotter f. 1811 i Indre Holmedal.,Born:a. (Elen) Karoline f. 1852b. Samuel Andreas f. 1856Dessverre står det ikke noe mer om denne familien.Odd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hjarteleg takk for oppslag! Dersom det er av interesse, kan eg fortelje at Elen Karoline traff ein vossing (kanskje ho tente på Voss?) og gifte seg der i 1883, dei for til Amerika i 1884. Eg har meir opplysningar også, viss det er nokon dette var interessant for :-))Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Ber også om eit oppslag i bygdeboka for Vossestrand, Samuel er funnen her:LenkeEg veit at dette er rette Samuel, har funne giftarmålet på Vossestrand i 1889.Må kanskje laga nytt tema, men prøver fyrst dette :-)))))Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Og her finner du bekreftelsen på at det er rett mann. Ved ekteskapet i 1889 står han oppført som Samuel Andreas Olsen, Mulen.Se post nr.1 i 1889. LenkeMvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

ÆSJ, nei!! Eg skreiv rett i innlegget lengre oppe, men når eg gjentok spørsmålet mitt vart det feil!Det gjeld altså bygdeboka for Vossestrand, og Samuel Olsen og Thorbjørg Arnbjørnsdtr. Selje.Link til FT1900 i (5) og (6)Mht. barna til Samuel og Thorbjørg så fann eg også dei tidlegare idag. Takk likevel :-)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Så langt var eg ikkje komt før eg måtte byrja med middagen istad, og no etterpå har eg ikkje hatt tid, for det var så mange innlegg eg måtte svara på :-)))))Så takk så mykje for desse datoane, det er nok ei amerikansk dame som vert glad no, det kan eg lova deg! Hadde eg berre funne etterkomarar av Samuel også, så hadde det vore supert!!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Dette har jeg hentet fra DIS-Norges oversikt over gravsteder i Norge. [start] [Forrige] [Neste] [siste] (Post 1 til 10 av 5 poster.) Id Fnavn Enavn Fdt Får Ddt Dår Bdato Bår Kj F R Gnr B Gravsted Kommune Kirkesogn Korr 460796 Samuel Selje 1856 1935 2506 1935 m A 23 9 Vinje Voss Vinje 460882 Anna Selje 1711 1890 0109 1975 1109 1975 k B 2 26 Vinje Voss Vinje 460996 Gjertrud K Selje 1914 1306 1914 k B 8 7 Vinje Voss Vinje 461137 Olav Selje 1892 1708 1971 2208 1971 m C 7 19 Vinje Voss Vinje 461138 Rannveig Selje 0209 1890 1409 1959 1909 1959 k C 7 19 Vinje Voss VinjeSom du kanskje setr finner du Olavs søster Anne født 17.11.1890 og død 01.09.1975.Olav selv døde 17.08.1971.Hvem Gjertrud og Rannveig ver, vet jeg imidlertid ikke. Mvh. Rune T.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Ja, eg forsøkte å koma meg 'innpå' her før middagslaginga, men det var så innmari tregt at eg måtte gje meg.Takkar så mykje!!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Ved dødsfallet til Rannveig, se innlegg nr.13, får vi opplyst at hun er født 1890 i Skånevik. Da er det vel henne vi finner her i 1900.Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

1000 hjarteleg takk for mykje god hjelp!!Både her og i privat e-post. (Fann han forresten død i 1986)Dersom du skulle vera i tvil: eg tek ikkje betalt for det eg finn, det er rein hobby, og svært moro!!Eg skal nok fortelja om den gode hjelparen eg har hatt idag!! Eg har slett ikkje tenkt å ta æra sjølv :-))Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Rune: Tusen, tusen takk igjen, eg har vore i kontakt med etterkomarane til Samuel, og det er stor jubel i familien, då denne Elen Caroline har vore eit tema som ingen visste noko om!!!Etterpå skal eg senda ein e-post til Patty, og kven som er gladast veit ikkje eg, eg avdi det er så gøy å hjelpa, etterkomarane til Samuel, eller Patty.. Kven veit?Du har iallfall gjort ein kjempejobb idag!! Eg trur nok at eg skulle funne ut av det, men det hadde neppe skjedd i løpet av ein ettermiddag :-))(Eller kanskje forresten, avdi eg mogeleg hadde hoppa bukk over nokre generasjonar, og teke nokre telefonar istaden :-))Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.