Gå til innhold
Arkivverket

[#52600] Mere Gade :Sunniva Wiktoria Marie f. 1895


Gjest Bjarne Paul Nerby
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjarne Paul Nerby

Etter kommer etter Ole P.Christian Strømme får et uekte barn i 1895.Sunniva Marie Wiktoria(eller Wiktoria Marie) Olsen (patronym).Hun 'forsvinner'.Jeg trenger hjelp for å spore henne.Søk etter henne f eks fram mot 1920 har ikke resultert i funn.Kan hun ha dødd barnløs?Eller flyttet og giftet seg? Hun finnes i FT for 1900 i 2029 Nord-Varanger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eirin Høiby

Sunniva giftet seg med Adolf Waldemar Hansen fra Sør Varanger- i 1913. De fikk datteren Solveig i 1915 og Sunniva døde allede i 1919, i Vardø.Mvh Eirin Høiby

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J. Engmo

Etternavnet til Adolf er skrevet Monsen både når de gifter seg og når de får barna. Første datter Solveig Asbjørg f. 08.11 1913,døde 16.12 samme år.Neste ble født 12.02 1915, Solveig Arnfrid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eirin Høiby

Tror jeg har sendt deg dette før, men jeg kan sende det igjen- med barn, barnebarn, oldebarn osv. Adolfs far het Hans Christian MONSEN Jeg vil tro dette er Adolfs grav.Lenke Mvh Eirin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.