Gå til innhold
Arkivverket

[#52603] Mere Gade:Melhus


Gjest Bjarne Paul Nerby
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjarne Paul Nerby

En Gade-etterkommer,Christianne Margrethe Strømme gifter seg med Albert Christian Andreassen Melhus.De fikk minst 3 barn.Noen kalte seg Melhus.De forsvinner for meg.Kan noen hjelpe.Christianne var født 1864.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J. Engmo

Hei. Foreløpig har jeg funnet 6 barn med dette paret som foreldre,3 gutter,dem er med i folketellingen 1900. Men så fikk de Benny Josefine f.06.07 1901 - Irene Fredrikke f. 07.05 1905 - Gunda Bergitte f. 02.03 1909. Alle disse jentene ble døpt samme dag: 24.07 1909. Benny ble gift 03.05 1936 i Vardø med Vilfred Albinus Dybos (f. 15.07 1893) Irene ble gift 06.07 1929 i Vardø med Torleif Johan Holmstad (f. 25.09 1902)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjarne Paul Nerby

AnneJa, dette var interessant.Har du mere informasjon,særlig om nålevende medlememr av familien er jeg interessert. Du var jo godt orientert om disse. Var disse tre trillinger?Jeg skriver på et bok-manus om deler av Gade-slekten.Dette er etterkommere etter den yngste dateren,Birgitte.Har du mere informasjon så er det velomment.Melhusene forsvant for meg.Men nå er jeg på sporet igjen.Du kan evt.ringe meg på 951 09 614,eller også bruke min private e-mail:bnerby@broadpark.noTakk så langt.Bjarne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J. Engmo

Nei,de var ikke trillinger,det ser du sikkert når du leser fødselsårene jeg har skrevet bak hver enkelt.Informasjonen som kommer fra meg er ting som tilfeldigvis dukker opp nå som jeg holder på med Forsberg-slekta for ei venninne, i samme området der nord.Strømmen,Reppen og Melhus er jo spesielle navn som skiller seg litt ut. Bare hyggelig å kunne hjelpe-sleksforskning er gøy og spennende selv om det ikke nødvendigvis er min egen slekt jeg holder på med. Mvh Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.