Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Arnfinn Skogli

[#52608] Åshild Mathisen, Lødingen

Recommended Posts

Gjest Arnfinn Skogli

Kan noen hjelpe meg å finne mor til Åshild (Mathisen) f. 1. nov. 1932 i Lødingen, Nordland. Faren er Halvdan (Samuelsen) Rognan, Kjeldebotn, Ballangen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Steinar Olsen

heiHvis du har en etterkommer på henne så kan de skrive til prestekontoret i Balangen og få vite hvem som er foreldre. det er kun sperret for oss andre. I såkalt rett opp og ned linje kan en i dag få vite det selv om personen er adoptert av andre. Det var ei forandring på 1980 tallet etter det jeg husker. Sperren er på 80 år for andre. Men henvendelsen må være skriftlig, etter det jeg har fåt vite.Da må personopplysninger om den fødte og forholdet til den oppgis.Steinar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Birgit Mathisen

Åshild Mathisen er fotsatt i live, så da skulle det være fullt mulig å ringe henne selv, Jeg snakket med henne selv for en måned siden da hun var på besøk hos søsteren min. Åshild var gift med Johan Mathisen (27/6-1926-1989), bror til min far.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Arnfinn Skogli

Hei!Artig!! Takk skal du ha. Familien Rognan va ikke sikker på hvor hun var og om hun var i livet.Skal kontakte henne.mvhArnfinn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Birgit Mathisen

Hvis du trenger mere opplysninger så kan jeg sikkert skaffe det til veie.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Arnfinn Skogli

Har leita i tfn katalogen, men finner henne ikke der. Kanskje du har forslag om hvor jeg kan få tak i henne??mvhArnfinn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Birgit Mathisen

Har ikke nummeret hennes her, men du kan jo prøve datteren hennes Berit, 22453091 eller 97152917. Kan skaffe nummeret til Åshild i løpet av dagen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Arnfinn Skogli

Takk skal du Birgit.Du kan sende det direkte til meg. E-mail arnfisko@online.nomvhArnfinn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive