Gå til innhold
Arkivverket

[#52608] Åshild Mathisen, Lødingen


Gjest Arnfinn Skogli
 Del

Recommended Posts

Gjest Arnfinn Skogli

Kan noen hjelpe meg å finne mor til Åshild (Mathisen) f. 1. nov. 1932 i Lødingen, Nordland. Faren er Halvdan (Samuelsen) Rognan, Kjeldebotn, Ballangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Steinar Olsen

heiHvis du har en etterkommer på henne så kan de skrive til prestekontoret i Balangen og få vite hvem som er foreldre. det er kun sperret for oss andre. I såkalt rett opp og ned linje kan en i dag få vite det selv om personen er adoptert av andre. Det var ei forandring på 1980 tallet etter det jeg husker. Sperren er på 80 år for andre. Men henvendelsen må være skriftlig, etter det jeg har fåt vite.Da må personopplysninger om den fødte og forholdet til den oppgis.Steinar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
Gjest Birgit Mathisen

Åshild Mathisen er fotsatt i live, så da skulle det være fullt mulig å ringe henne selv, Jeg snakket med henne selv for en måned siden da hun var på besøk hos søsteren min. Åshild var gift med Johan Mathisen (27/6-1926-1989), bror til min far.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birgit Mathisen

Har ikke nummeret hennes her, men du kan jo prøve datteren hennes Berit, 22453091 eller 97152917. Kan skaffe nummeret til Åshild i løpet av dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.