Gå til innhold
Arkivverket

[#52613] Anders Olson og Lucia Eliasdotter - vigde i Jølster 1789 - kven var dei?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Ifølgje FamilySearch vart Anders Olson og Lucia Eliasdotter vigde i Helgheim sokn i Jølster 15.3.1789, men eg er ikkje i stand til å finna denne vigsli i dei skanna kyrkjebøkene.Er det nokon med lokal kunnskap som kan gjera greie for dette parfolket? Eg leiter etter:* Kva gard i Jølster hadde Anders Olson opphavet sitt ifrå?* Kva gard i Jølster hadde Lucia Eliasdotter opphavet sitt ifrå?Eg forstår det slik at Anders og Lucia hamna som paktarar på Sandviken gard i Bergen(!).Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vies her: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=5&filnamn=joelstvi&gardpostnr=1066&merk=1066#ovre>Lenke De er jo her i 1801: Lenke22 mai 1791 døper de datteren Nicolaja Tomina i Fana.Kildeinformasjon: Hordaland fylke, Fana, Ministerialbok nr. A 5 (1773-1799), Fødte og døpte 1791, side 243-244. Permanent sidelenke: Lenke Søsterdatteren til Anders Olsen som bor med dem i 1801 er nok denne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Jon for grundig og god innsats! Du har løyst heile problemet for meg, og eg har ingen fleire spørsmål om opphavet til denne ætti.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.