Gå til innhold
Arkivverket

[#52616] Andreas Mathiassen, skomaker 1845-1920 (f. Hyllestad, bosatt Bergen)


Gjest Siw Merethe Sværholdt
 Del

Recommended Posts

Gjest Siw Merethe Sværholdt

Tusen hjertelig takk Knut. Du har virkelig hatt arbeid.Nå fikk jeg 3 nye fødselsdatoer jeg ikke hadde fra før. Glimrende.Her kan du få se hva jeg holder på med. En gave som skal gies bort i morgen. Venter med glass og ramme til flest mulig fødselsdatoer er på plass. Det har kommet en del uvesentligheter med på bildet, men jeg er nok flinkere til å tegne enn til bilderedigering, så det får bare være.Siw

bilete3520.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siw Merethe Sværholdt

Nå har rammen kommet på og det er for sent å rette på noe. En del vil sikkert være uenig i noe av det som står, men det ligger så mange timer med tegning, innsamling og tenking (i omvendt rekkefølge) bak at jeg ikke akter å rette opp feil. Får heller notere det bak øret og samle riktig data videre. 95% er ihvertfall rimelig sikre kilder på.Vil få takke nok en gang for at du var så hjelpsom nå helt på tampen.Siw

bilete3522.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siw Merethe Sværholdt

Håper ikke min far er innom DA, men tror nesten ikke det:-) preview av gaven i et offentlig fora hadde ikke vært noe særlig.Treet er forøvrig tegnet etter inspirasjon fra et annet tre i familien, samt et tre som henger på Lysøen.Siw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.