Gå til innhold
Arkivverket

[#52619] Mere Gade:Kaspar Nikolai Jonassen,Sortland, g.m.Petrine Strømme


Gjest Bjarne Paul Nerby
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjarne Paul Nerby

Gade-etterkommer Petrine Strømme,f.1862, gifter seg med Kaspar Nikolai Jonassen,Sortland.De skal visstnok ha bosatt seg i Båtsfjord.Og skal videre ha fått 6 barn.Minst ett,Anna (Marie),skal ha blitt gift. Men jeg vet ikke hvor og med hvem.Der mister jeg sporet.Kan noen hjelpe her?Bjarne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunhild Hanssen

Hei Bjarne!Kasper var sønn av min oldefar, Jonas Cornelius Johannessen og hans første kone Johanne Corneliusdatter,Sortland.Vi har også klart å finne frem til den FT i 1900, men ikke lengre...I FT 1865 bodde de på gården Reinsnes i Sortland. I FT 1875 bodde de på gården Hongfjord i Sortland.Mvh Gunhild H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bajrne Paul Nerby

Takk til både Gunn og GunhildJa,jeg gnager meg litt videre for hver gang,for hvert søk.Det viser seg at den yngste Gade-datteren har mange etterkommere.Og de havner snart her,snart der.Dette hjalp endel.'Det som er tatt,kommer ikke att.'Men det er enda et stykke fram her.Takk så langt.Jeg setetr pris på all hjelp.Bjarne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.