Gå til innhold
Arkivverket

[#52636] Er der skifteopplysninger her, mon tro? Kvinnherad.


Gjest Arnfrid Mæland
 Del

Recommended Posts

Gjest Arnfrid Mæland

Hei igjen,i min stadige jakt etter Heine på Leites herkomst, nevnt Endresen, er jeg kommet frem til at han kan være sønn av Endre Lauritsen i Guddalen. Jeg har funnet at denne Endre fikk to barn, Matz og Erich på 1670-tallet. Min Heine skal være f ca 1665. I den forbindelse lurer jeg på om der er noen skifteopplysninger eller dødsmeldinger vedr disse:Erik Endresen Guddal 1720 [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=13&filnamn=KVINNH1&gardpostnr=469&merk=469#ovre>LenkeAnne Endresdatter Røssland 1716 LenkeMari Endresdatter 1746 LenkeJacob Endresen Lungaat 1753 LenkeAnne Larsdatter Guddal 1712 LenkeOle Larsen Leite 1722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Erik Endresen Guddal 1720. Ikke i registeret.Anne Endresdatter Røssland 1716. Ikke i registeret.Mari Endresdatter 1746 LenkeJacob Endresen Lungaat 1753. Ikke i registeret.Anne Larsdatter Guddal 1712. Ikke i registeret.Ole Larsen Leite 1722. Ikke i registeret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.