Gå til innhold
Arkivverket

[#52646] Lærer Christoffer Johannesen Pasop fra Kråkstad


Gjest Bjørg Brynildsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørg Brynildsen

Christoffer var født 13.3.1838 i Kråkstad og døde 17.7.1916. Han var gift med Hanna som var født i 1863. Det sies at hun hadde vært hans elev. Christoffer var i 1865 på Langhus og i 1900 i Kråkstad. I mellomtiden sies det at han var i Christiania noen år. De hadde både egne barn og fosterbarn, bl. a. hans brors barn. Navnene var Dagmar, Hanna, Margit, Martha, Signe og Synnøve. Skulle gjerne funnet ut mer om denne familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Brynildsen

Hei Jan Frode. Christoffer var bror til min tippoldefar. Jeg prøver å finne alle etterkommerne til denne søskenflokken. De opplysningene jeg har er fra en gammel slektning, men hun husket ikke detaljene eller hvor de hadde bosatt seg. Jeg fikk imidlertid Christoffer og Hannas brudebilde. Hvis du har opplysninger om familien kan du gjerne sende meg det privat på min email brylot@online.no Hilsen Bjørg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.